Va !!! Redan fredag???

Ja det verkar som att fredagen redan är här. Och veckan bara svichade förbi.

Igår kom jag från Boden och på måndag åker jag tillbaks, det känns så kumt att åka tillbaks redan på måndag då det brukar alltid vara några veckors mellanrum när vi har inneveckorna
men detta beror på att det är två olika kursser som vi läser parallelt och då blir det så här.

Jag känner mig lite låg, har fått brev från SCN och de är ena skitstövlar där...jag har haft sådan tät telefonkontakt med dem och via mail de senste två veckorna  SUCK hade jag vetat allt detta strul hade jag ALDRIG börjat skolan och absolut inte börjat jobba igen nu bredvid skolan
Fan sådana här stelbenta byråkrat nissar gör mig så less att jag skiter snart i allt. Ursäkta mig men jag känner mig så förbannad.

Nå imorgon skall jag och kajsa på kurs och jag har inte ens tittat vilken tid det är och hur länge den är, jag vet bara att den är typ hela dagen....sedan skall jag iväg och jobba natt ochsedan på söndag skall barnen till kyrkan och sedan skall Emmy på klasa direkt efter det...WOW jag har fullt upp, när skall jag hinna sova...jo när jag kommer till moster igen på måndag = SKÖNT!!!!!
Tur att jag har ett ladda upp mig på, det är hos moster. där behäver jag inte göra någonting efter att jag kommer från skolan, jag bara är !
Så på ett sätt är det bra att hon finns där och att jag har min skola och två inneveckor efter varandra.
Jag läste på flera andra bloggissars sidor att lfer än jag är trött......Kan det vara vårtröttheten som, slagit till eller är det bara så att man har alltid för mycket att göra.?

Igår när jag kom hem var det full rulle som vanligt.....Nu skall jag ta itu med lite skoljobb och sedan hämta flickorna vid 12.30. då Emmy slutar....då skall vi till stan och göra ärenden.

Ha en bra dag alla bloggetilaiset........(var det så det hette?)

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Man blir ju orolig när du har så mycket omkring dig. Kom ihåg att lyssna på signalerna så du inte blir utbränd. Det är ju de alltför duktiga som blir drabbade. Idag ska jag äta lunch på Brittas pensionat med några vänner.

2006-03-24 @ 10:07:30
Postat av: Annika

Jag har då inte FÖR mycket att göra. Skulle tro att det är vårtröttheten som slagit till!!!

Postat av: Kajsa

Vi börjar halv 10 och slutar halv fyra båda tiderna är det kafferast...vi börjar och avslutar med det... ska vi samåka eller? Läs nu vad moster Eva har skrivit!!!!Det tål att tänkas på...

2006-03-24 @ 13:42:39
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Sussi

Håller m alla kloka damer - bränn inte ut dig! Känner förresten igen d där m CSN, jobbigt m allt pappersgöra, arbetstimmar å bidrag mm... Men snart är d ju över =) Då slipper du allt d där!

2006-03-24 @ 19:47:17
Postat av: Anki

Vårtrött??? Inte jag. jag lider av karibisk tid ännu hoppas det rättar till sig under helgen.

2006-03-24 @ 21:12:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

Och inte ville ni hälsa på oss heller....*flin* Och det är förståeligt! Nu är Niklas och Milla på väg hem, magsjuka....

2006-03-25 @ 11:44:34
Postat av: eira

Vad är det för kurs du sökt???

2006-03-26 @ 07:53:32
Postat av: Vidarastrid

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2008-11-28 @ 13:53:29
URL: http://vidarastrid.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback