Måste väl skriva ........

bäst att skriva så man inte blir kallad tråk måns. *skratt*.

Vad skall jag berätta , mer än att jag har fått ogd mat igen, som vanligt då min moster är en riktig matmora. Henne smat smakar ALLTID så gott, och när jag frågar henne vad har du gjort för seciellt....?? då säger hon bara detta är så enkelt, inge speciellt. Visst jag håller med henne att hon gör absolut inga krångliga maträtter, men hon får den enkla vardagsmaten att smaka så där super.......det är nog bara Eira som förstår....och cider har vi druckit, mitt i veckan !!!!  du ser Anki man kan ta sig en hutt så kommer sömnen så fint....jag sa ju att du kan ta dig en sömndryck om du har problem med sovandet.

Imorgon har jag sista dagen här för denna gång, nu tror jag att jag inte har skola i Boden förrän i Maj.
däremot har jag en massa träffar i kalix och Happis och via nätet såklart.


Nu har jag bidragit med mitt inlägg, så god natt med er alla och ha en fortsatt skön  härlig kväll, för det skall jag ha. Imorgon kväll är jag hemma och då är det full rulle igen.





Kommentarer
Postat av: Annika

Tänk att det finns de som får t.o.m makaroner och korv att smaka som värsta finmiddan! :-D

Postat av: eira

Tack för bidraget! Så kul när alla bloggar lite!! *ler*

2006-03-28 @ 20:55:32
Postat av: Sussi

Ja nu blev d fart på bloggen, haha! Ja d passar att smygsupa när man är hemifrån! Hahaha, SKÄMT! Njut du av friden!

2006-03-28 @ 21:12:40
Postat av: Kajsa

Vad skönt att ha en snäll moster att bo hos! Du gör det så bra med skola, jobb och familj!

2006-03-29 @ 12:18:54
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Det var kul att få rå om dig ett par dagar och det är alltid kul att sitta och prata om allt "mellan himmel och jord". Den skiva som följde med PC-tidningen var fel, jag har fått en ny. I kväll blir det linedance - bl a Chiky Latino, den är härlig men inte alldeles lätt.

2006-03-29 @ 17:01:06
Postat av: Anki

Måste kanske testa. Jag o Monica tog lite vin i lördags o då sov jag som en liten nassegris. Men efter det ......Väldigt dåligt med sömn. John Blund drunknade nog i Atlanten det känns så ibland

2006-03-29 @ 20:19:24
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback