Lördag men, so what ???

Huj vad jag är seg när jag jobbar nätter. Det går jätte bra att jobba natt jag är pigg då och vi har att göra hela nätterna så elva timmar rusar iväg och känns verkligen inte som elva timmars jobb......men sedan jag kommer hem på morgonen och går och sover. Allt väl så länge, men sedan när jag vaknar då är jag så SEG så hela jag känner mig som en sirapsflaska, jag orkar inte göra något vettigt. Jag bara lullar på och väntar på att sticka iväg igen för att jobba.

Imorgon får Emmy gå på teatern hon blev så glad för jag kan ju inte gå med henne då jag skall iväg och käna "limpa pengar" och miakel ännu är på flykt hemifrån *skratt*. men mormor är med Ebba när jag sticker iväg och farmor och farfar far med Emmy på teatern. Och hon ser så fram emot den, hon har pratat och bönat och bett och jag har bara sagt att jag kan tyvärr inte gå, men sedan tänkte jag att inte skall flickan missa den bara för att jag inte kan följa henne dit. Så då löste sig allt jätte bra bara vi frågade de äldre generationerna i familjen om de ställer upp för barna och de gjorde dom så klart. Hurra till er!!!

nu skall jag gå och göra några smörgåsar som jag skall ta med mig så skall jag ta dem vid fikapausen vid 04.00 det brukar bli min frukost, för då jag kommer hem på morgonen så är jag inte hungrig eller sugen på annat än en säng.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur orkar du!!!!????

Postat av: Kajsa

Hur länge har du lördag? Fast jag förstår om du inte hinner blogga... och föresten är det ju lördag i morgon igen...

2006-03-10 @ 09:56:30
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Nina, vad händer i Karungi? Du har inte skrivit i bloggen på en vecka.

2006-03-10 @ 18:11:26
Postat av: Sussi

Hej Nina,
kikar in i din blogg! Fick den av Annika... Kul m lite renovering, bara man slipper göra d själv :D!!! Kommer m ett kuvert i brevlådan till veckan... Överraskning på g!

2006-03-10 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback