Fortfarande söndag.

söndag denna gång också när jag skriver, nå det råkade bli två inlägg idag, men sedan blir det kanske inte inlägg mer på ett tatg, då jag åker till Boden på tisdag morgon.

Som många redan läst på Kajsas blogg så har vi varit kyrkvärdar idag, och det gick hyfsat bra , för jag hölls på benen likaså gjorde Kajsa, jag svimmade inte när jag stod där ensam allena och skulle läsa för den MYCKET STORA församlingen som hade samlats där idag. Och Kajsa hon vara super på att ta kollekten, den enda tabben som hände var att Prästen missade en grej, så Kajsa fick stå en stund extra framme vid altaret..

Sedan drog vi iväg med skotern till Nuotajärvi och grill platsen där och där hade emmy redan en klasskompis med familj som väntade och mer människor kom det, "samling vid pumpen" kan man säga, det var folk från Kukkola, happis tja kul att fler hittade dit.  Så det var en drös med ungarna som klättrade i berget där ovanför. Vilken kondis alla brnen har, skulle man själv kuta upp och ner som de gör så skulle man vara slut en vecka efteråt. Så det blev korvgrillning ihelg ändå, igår morse såg ju prognosen dålig ut för korvgrillning.

nu skall tv-soffan få ett besök av mig, men söndag kväll, då finns säkert inget vettigt på tv, skall i alla fall gå och se efter

Kommentarer
Postat av: Sussi

Å vad alla verkar ha haft mysigt å grillat å sånt... Bara jag som blev fast i hemmet! =( Ha d så bra i Boden!

2006-03-19 @ 20:52:38
Postat av: Kajsa

Håller med Sussi, ha det bra i Boden!
Javisst klarade vi oss bra i går...och bättre blir det nästa gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback