Måste få visa några bilder.......från Lördag.




27869-44

Flickan i blått är en kompis till "vår" Sussi, Sussi är då tjejen i grönt och killen i mitten var Sussis kavaljer för kvällen, han är min kusins äldste pojk, Johan.

♥♥♥

27869-45

Här är de på G till statt. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorse har vi vaknat okristligt tidigt i det här huset !!!  Emmy och henns komips vaknade 5.20 sedan tog det inte många minuter förrän Ebba var vaken. Men jag hann göra mycket på f.m på grund av att det blev uppstigning tidigt, till lunch var dagens sysslor för denna dag gjorda, städa, laga middagen färdigt, tvätta ja lite av varje....men sen när emmys kompis for hem så sa jag till flcikorna : Skall vi gå och vila en stund ? Ja de protesterade inte, IINTE  ens emmy.....och sedan sov de bägge från 12.00-16.00.

Nu undrar ni säkert om de hade svårt att somna ikväll??  Nix pix, inte mer svårt än vanligt. De har tydligen tagit igen sig lite......men jag skall erkänna att jag sov också säkert en och en halvtimma och det var så skönt !!  Jag tror att det var Sussibussis bild på bloggen som smittade där jag såg henne mys med sin dotter!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, dom är jättefina!!!

Postat av: Sussi

Åh vad min blogg smittar - tur att jag inte skriver om sjukdomar =D!!! Vilka fina studenter - och vilken kärra dessutom!

2006-06-06 @ 09:16:42
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vad fina dom är! Kavaljeren känner jag igen!
Har du sett mej i baddräkt? För i så fall kan du lugnt ha på dej en...

2006-06-06 @ 09:49:19
Postat av: eira

Fina bilder!!!!

2006-06-06 @ 09:53:59
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Linda

vad fina dem är:)

2006-06-06 @ 09:59:00
Postat av: majsan

Vad fina de är, Johan är fin och två tjejer fick han till och med, Sofia har sin bal ikväll och det kommer bild senare....

2006-06-07 @ 20:31:42
Postat av: Sussi

Jag hushållar ju och städar för jämnan, tycker det blir skitigare ju mer jag städar så jag funderar seriöst på att sälja dammsugaren :). Nu ska jag dammsuga sedan fixa inför imorgon - ännu kläder otvättade som ska bäras imorgon med stolthet för att nästa termin återgå till skolan och Komvix och den där satans Matte B. Jag lovar att jag också ska ta mig tid och komma, om inte annat så ses vi ju imorgon och så den 16 då Emmy blir större än vad hon var den 15 :) Hennes present har förresten kommit.. :)

2006-06-08 @ 12:57:54
Postat av: Sussi

Allo allo!!!

2006-06-08 @ 20:28:25
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback