Helgen gick fort

helgen har gått så fort att jag inte hunnit med att läsa era bloggar alls, och nu har jag läst hur mycket som helst, en del av er har hunnit skriva måna nya inlägg, det blev nästan lite "svettigt "att läsa allt *skratt*.
På Lördag träffade jag MÅNGA bloggare, både på bilutsställningen och utanför statt....och dessa anonyma bloggare !! Jag blir inte klok på er ! Skriv en kommentar för guds skull....jag har nu fått reda på flera som läser i smyg *hm, hm*....Tack Linda för att du skrev en kommentar.( du har föregått med gott exempel på hur en "smybloggare" kan göra !!!))

Idag har vi varit på konfirmation och sedan på konfirmationsfika så där gick denna dag också.
 Detta var i stora drag vad vi sysslat med, känns idag som att vi har hunnit med både det ena och det andra. Vi har haft fullt upp och rännt hit och dit i två dagar, men det har varit mycket trevligt !! säger jag till er alla !
Jag skriver ingen kommentar  åt någon ikväll för det fungerar såååååå seeeegt.
 P.s JAG sätter INTE på mig en baddräkt med er "smalisar" men jag kan kanske komma ändå på lördag , jag funderar.........

Natti på er !

Kommentarer
Postat av: Annika

Hörrö, smalisar, inte vi!!! Om inte baddräkten är med när du kommer, är risken väääldigt stor att du får gå naken!! Ha ha ha!!! Skoja bara! Självklart ska du ha med baddräkten, många av oss har kurviga former. Inget att skämmas över!!

Postat av: borås-mummu

jajamensan!
här har du en trogen smygläsare!hoppas sommaren har nu kommit till karungi oxå.vi har +13 så här tidigt på morgonen.ha en bra ,solig dag.hälssa gubben o flickorna.

2006-06-05 @ 09:06:01
Postat av: häxan bakom staketet

Jag skriver och SMYG läser, orkar INTe alltid SKRIVA :)

2006-06-05 @ 09:20:54
Postat av: Linda

nu har jag varit här igen*ler*, kul att man ibland kan föregå med gott exempel*ler*

2006-06-05 @ 09:50:09
Postat av: Sussi

Självklart skall man väl lämna kommentarer =D - man vill ju veta VEM som läser ens dagbok! Inte för att den är hemlig, den är ju offentlig - MEN som sagt, man vill ju bara se vem som kikat...

2006-06-05 @ 11:12:31
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anonym

JAG kommer till annika å kajsa, JAG har med baddräkt å JAG är ABSOLUT INTE smal så du kan gott komma i baddräkt du.

2006-06-05 @ 12:37:36
Postat av: elli

Tur för alla att om har baddräkt, själv äger jag ingen!!! GFan vilken tur jag har!!!

2006-06-05 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback