Tur att det blev helg.....

......Idag kom resten av familjen hem från stugan = Skönt att ha klanen samlad, i och för sig hinner jag inte se dem så mycket under veckorna...men ändå.
 
 Klockan halv två idag på e.m blev datorn på jobbet sjuk...fick tillkalla datadoktorn och han fixade så den startade och fungerade hyfsat....två timmar senare lät och knakade den och sedan la den av !!!! Huj vad jag svettades....jag har en del viktigt sparat och bara det inte försvunnit nu...och vad säger han som annars sitter på detta kontor och vid den "burken"....tänk om han blir rosenrasande tänkte jag...
Men vadå det kan hända vem som helst ( försöker jag intala mig). På måndag morgon blir det allt till att ringa datateknikern igen och jag oroar mig för att det är JAG som tagit sönder den....håll tummarna att han inte blir så hemskt arg på mig.

Igår var jag utan karl och barn iväg på tårtkalas, jag for med mamma och pappa istället. De fick vara och "valla" minsta barnet *hi,hi*...händer inte ofta att jag är i farten med dem utan egna barn med mig.

Imorgon skall vi och fika igen...imorgon är det Emils tur att bli ett år äldre, så på morgonen slänger Ebba och jag ihop en sådan där god chokladkladdkaka och tar med oss, Sussi ville att jag skulle göra en sån och jag sa såklart JA för den är så god.....med lite vispad grädde till...du vet Eira var du skall fara efter jobbet på fika-tajm...jag vet att det blir annat gotti gott, gott oxå.

Nu skall jag gå och se till att de två mindre i familjen kommer sig i säng, de har varit uppe så sent på kvällarna hela sommaren.

p.s kajsa ....du ringde aldrig.....ringer du inte ringer jag dig, måste tala om en sak bara.

 Denna filur   var efter vägen en morgon när jag for till Ö-tå, så kallt var det !!! 
nej, jag skojade så klart, men det kändes som att vintern kommer när som helst när bilen visade 4 grader varmt på ett ställe efter vägen tror det var igår.

Fast jag jobbar vill ja ha värme, allt känns lättare och roligar då. Ha det bra allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

vinke-vink härifrån me :)!!! Du - datan pajade av sig själv såklart! Tat lugnt, d händer hos alla ;)!

Postat av: anna

:)

2006-07-22 @ 09:06:27
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag är nog väldigt senil...

2006-07-22 @ 11:07:02
Postat av: Linda

Kul med kalas*ler*. Jag vill oxå ha värme fast jag jobbar!

2006-07-23 @ 16:11:37
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Ja det är inte lätt med det tekniska!

2006-07-23 @ 20:26:29
Postat av: häxan1

När, skulle vi TA våran whisky-AFTON?

2006-07-23 @ 20:39:15
Postat av: Felixalisha

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2010-04-08 @ 08:59:21
URL: http://felixalisha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback