lite trött...

27869-72

Denna katt ser ut som jag känner mig. Jag har inte förstånd att gå och lägga mig på kvällarna så det är helt och hållet mitt eget fel. Igår skulle jag gåt TIDIGT i säng, men då fick vi främande som själva har semester och inte bråttomt hem då.... och IDAG hade jag tänkt gå tidigt isäng, så blev det tydligen inte..... jag förstår inte vart timmarna rusar iväg.

Jag var tvungen att byta färg på bloggen för jag blev hux, flux så less den rosa sidan som jag haft länge, och blått är en av min favoritfärger så det fick bli blått ett tag. Tills jag tröttnar på denna .....jag tycker faktiskt att blogg-skaparen skulle kunna hitta på mer olika layouter, så vi skulle få mer att välja på.

Har ni haft en bra dag ?  Jag har haft en super trevlig dag på jobbet, träffat många nya ansikten och allmänt haft en skojig dag, första dagen utan att känna att jag har jobb upp över skallen på mig....
Efter jobbet han vi vara en sväng till flickornas storebror Emil och  Sussi för att hälsa på...flickorna blir helt sjuka när vi far dit, Emmy skall bara sitta i storebrors famn, hon saknar honom sååååå mycket när han flyttat ihop med tjejen.....det är kul för dem(emil och sussi alltså) men trist för oss....

27869-71

Den här vackra måltiden har Ebb lagat till och som jag fått "smaka" av igår, hon är en mäster kock som "lagar mat" i gross och parti, och hon lessnar aldrig, kanske hon blir en riktig kock när hon blir stor....skulle inte vara helt fel.

Hävv ö nais daj tomårråw år todaj !!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja d där såg smaskigt ut! Åt du upp allt ;D!? Hihihi!!

Postat av: Majsan

Håller med dig vart tar timmarna vägen, snart har första veckan gått på ledigheten.
Har själv problem att gå i säng, sitter o halvsover på soffan o är pigg efter en stund, men nu ska jag gå upp, god natt på dig.....

2006-07-05 @ 22:24:03
Postat av: Annika

Åhh, vilken måltid! Den var säkert jättegooood! :-D

2006-07-06 @ 08:14:07
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Var måltiden god? jag tror att man är mindre sömnig på sommaren, trött är man ju för det mesta...Förstår att flickorna saknar sin storebror!

2006-07-06 @ 09:09:36
Postat av: Anki

Vilken delikat måltid:))

2006-07-06 @ 11:07:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Var maten god??

2006-07-06 @ 17:32:14
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Alla delikata måltider jag blir bjudna på varenda e.m är så goda, igår var det choklad glass, ärtsoppa och plättar.

Jord med vatten =chokladglass, Sågspån och vatten =ärtsoppa, och slutligen runda gröna blad =småplättar. Bättre middag kan man inte få efter en dag på jobbet *hi,hi*

2006-07-07 @ 07:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback