Bilder från förra helgen

Lika mysigt här varje gångOvanlig bild på min bror.....Jag fastnade tydligen också på en bildEn kille som är lik sin far när det gäller att fastna på bildBild efter att vi nått målet efter en skogspromenadEbba bebbaEn glad Eira...som vanligt !!!Klanen Taipaleensuu / Korvaen nöjd kille som kört moppe till grillplatsenSoldyrkande Oskar tar ett nattdoppTvå busfrönbild från midsommar vid grillplatsenMillas egen stugaMidsommarstången....men inte färdig på denna bildFärskpotatisen borstas till midsommar maten27869-5227869-5127869-50

Vet ni vad som händu när jag skulle sätta in bilderna ???????????????????

JO Jag skrev under varje bild, OCH hade satt dem i rätt ordning m.m. OCH DÅ TRYCKTE JAG PÅ FEL KNAPP .....och allt försvann. Men nu har ni några bilder från förra helgen för jag bara slänge in allt rakt upp och ner....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad härligt det ser ut! Vill också åka dit upp!

Postat av: eira

Åh vad kul - nja... eller inte alla men... - kul ändå o se bilderna!!!!

2006-07-02 @ 06:20:38
Postat av: Nina

Vet du Sussi !! Det var härligt, för där "är man bara" som du vet. klockan lämnar man hemma och går och sover när man blir trött äter när man är hungrig och när man skall hem....då funderar men : men Herregud så jag ser ut....där lever man som en bohem för er som inte vet hur det är med utedass och vatten från brunnen.

2006-07-02 @ 10:02:47
Postat av: Sussi

Å vilka härliga bilder - d där skulle man tänka på nu under semestern - lämna klockan och alla måsten. Ta allt som d kommer... vad avslappnande!

2006-07-02 @ 13:25:06
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Irina

Kan intyga att det var unnnderbart o va där uppe! Ingen stress o ingen press. :)

2006-07-03 @ 18:22:02
Postat av: Majsan

Vilka fina bilder!
Vad bryr man sig om hur man ser ut och vem bryr sig!!!!!
Bara man har det bra:)

2006-07-05 @ 22:18:49
Postat av: Asksimone

Great page I will be a return visitor!

2010-05-19 @ 09:19:35
URL: http://asksimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback