Soffans kväll igår

Igår kväll var det soffan och Tv:n som gällde för mig. Jag såga två bra program och hade inte tid att fara till min mamma som planerat, men idag skall jag dit och störa henne då hon sitter och tittar å Christer Sjögren !!!!    

Nu skall jag ta och fortsätta med en rapport som jag börjat skriva tidigare men ej gjort färdigt, är det någon som kan hjälp mig så varsågod, det skall handla om det verbala språket hos dementa. Men det är inte så lätt att få till allt då jag läst närmare tio böcker som jag skall plocka information ifrån samt att jag intervjuat personal och gjort en fälstudie på ett boende här i kommunen.

Nå imorgon kväll har barnen här i byn premiär på sin teater hoppas allt går bra för dem !!  Jag håller tummarna. och sedan hoppas jag att det kommer publik även på lördagen .



dagar kommer, dagar går, ta vara på dagen som är idag !!!!





Kommentarer
Postat av: Annika

Tycker du är sååå duktig som hinner med både skolarbete, jobb och familj!!!

Postat av: Nina

vet du Annika, det går bra för att det är kul. Man är motiverad på ett helt annat sätt när man är vuxen. Och nu när jag börjat jobba oxå parallellt så är jag även motvierad till det oxå för då vet jag att vi får lite mer pengar, trött är man vissa dagar, men det är övergående. !!!!

Enda nackedeln med pluggandet är att min hjärna är lite trög ibland,det är som att hjärnkapaciteten går till just pluggandet, jag glömmer bort en del saker och har nog med att komma ihåg mina egna grejer, svårt att ha full koll på andras tider och saker m.m.

2006-02-16 @ 09:54:47
URL: http://anin.blogg.se/
Postat av: eira

Vi ska göra vårat yttersta för att komma på lördag!! Vi tar i så fall med oss gäster från utlandet!! *ler*

2006-02-16 @ 12:22:22
Postat av: Kajsa

Har dementa nåt verbalt? Jannes pappa är dement och sitter mest och tittar med stora frågande ögon.

2006-02-16 @ 19:55:13
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

Ja du jag tycker att det är inte mycket verbalt jag heller......så därför är detta INGEN lätt uppgift.

2006-02-17 @ 08:38:00
Postat av: Reidarkornelia

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-08-04 @ 09:37:24
URL: http://reidarkornelia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback