Lördag

Jag har varit i bastun nyss med ebba, jag tänkte att jag vaknar aldrig till liv om jag inte knäpper på bastun. Emmy och Mikael är på teater träningen......
(Mikael  är där för att hjälpa till med snöskottnings till utomhus arenan, inget annat,  eller traktorn skottar det mesta men sittplatserna skall skottas fram, måste berätta åt Sofia i skellefteå som också läser denna blogg att de skall ha en utomhus teater)

jag ids inte skriva mer idag !!

Synd för er men ändå tur då jag ändå inte skriver något annat än svammel.


Kommentarer
Postat av: eira

När blir de teater utomhus då?

2006-02-11 @ 17:00:18
Postat av: Kajsa

Kolla arenan när du har tid, det är jättefint. Har inte ännu fått min bok men den kommer nog åt veckan. Har du fått nån almanacka ännu eller ska jag ta med den jag har så hinner titta i den före söndag? Vad ska vi läsa? Vem ska läsa? Hjälp vad nervös jag är...är du?

Postat av: Majsan

Hur var det på Krister Sjögren igår då? Var han bra eller? Jag har ej ont i armarna med i ryggen och int nog med det, jag och Ismo skottade lite till idag och fixade gångarna med granris och framme vid scenen, ta dig en promenad och se hur fint det är, vi syns i morgon.

2006-02-12 @ 19:05:03
URL: http://majsan43.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback