Hej hopp vad dagarna rusar iväg...

Jag hinner inte med dagarna nu förtiden.

Kommit hem från praktiken idag, dagen har varit mycket givande, det har varit intern utbildning bland kommunens biståndshandläggare, inom de olika områden: Vuxenpsykiatri, vuxen missbruk, bostadsanpassning, färdtjänst, bistånd enligt Socialtjänstlagen och bistånd enligt Lagen om särskilt stöd......

det är meningen att man skall kunna ALLT, för man skall kunna hoppa in lite överallt om någon är sjuk !!!

Vad har jag börjat för skola , jag är ju inte klok har jag upptäckt.

Det är så mycket fakta , lagar och paragrafer och flera HUNDRa ny sidor att läsa EFTER praktikdagens slut. MEn det kanske därför jag varit en aningen trött och snurrig i skallen sista tiden den sista tiden ??!!!

Nu skall jag iväg på torsdags party !! Har int sådan ork att sticka iväg när jag kommit hem för en dryg timma sedan, men gubben tycket att jag skulle fara så han och ungarna får semester.....
så jag far väl iväg och surrar en stund då.... det brukar ju vara trevligt när man väl far iväg.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: eira

Köpte du nåt? *flin*

2006-02-02 @ 21:05:49
Postat av: Gunnareline

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback