en fråga till er ....

Jag måste få ställa en fråga till er!

Är det bara jag som är så knäpp att när jag har svinmycket som behöver göras, då får jag inget gjort ??????????!!!

Dgens schema INNAN flickorna kommer hem om tre timmar är:
* Renskriva två intervjuer ( tar flera timmar)
*Söka reda på en massa papper inför nästa veckas heltidsjobb i Ö-tå.
* Helst sy upp julgardinerna så de kommer upp i köks-fönstret
* åka och handla
*tvätta och städa
 

Och så sitter jag bara här NU, nyss läste jag tidingarna FY SKÄMS PÅ MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu blev jag så arg på mig själv så nu sätter jag igång , ADJÖ och på återseende

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är likadan!! När det hopar sig o man har mycket att göra så gör jag annat*asg*.

Postat av: Linda

Kom förbi på fika o boklån nån dag när du har mindre att göra:)

2006-12-01 @ 09:48:11
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Falkiben

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-12-06 @ 07:57:08
URL: http://falkiben.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback