Se; längre än så här kunde jag inte.......

...låta bli att göra ett nytt inlägg.

Vet ni varför jag gör nytt inlägg ??  Jo för jag vet själv hur "boring" det är att läas samma inlägg TUDEN ggr = Pik till er som inte sköter er *skratt*.

Idag har vi varit och badat utebastu hos mammsen och pappsen och det är det bästa som finns, jag brukar sägagatt jag blir bara ren på riktgigt när jag badar utebastu....känns så.
Så lite utebastu som jag badat i sommar så måste jag nog ha varit riktigt lortig med andra ord!!!

27869-18027869-17127869-170

På söndag var vi på sådant här "spektakel" med vår lillkisse. Jag och Emmy klev upp på natta (kändes det som) och stack iväg och hämtade Mia poch drog på utställning.....

Ja jag tycker på riktigt att det är savmmligt och fjantigt att åka och ställa ut en en katt som man har som sällskap!!!!
Men då Yangs mamma och pappa har fått bra på utställningar liksom andra katter från samma mamma och pappa katt, så tänkte jag Äh jag testar väl bara för skojs skull då uppfödaren tyckte att det skulle vara kul....men hur gick det då ???  JO det gick BRA, mycket bra, två CAC till så blir han CHAMPION....och nu känns det som att man kanske måste ställa ut han fler ggr. bara för att han var så fin och fick så mycket bra och fin kritik, inget att klaga på hade domaren.

Till helt annat, jag skrev svar Borås-mummu under din kommentar på förra inlägget, läs den.
Och ni andra , jag erkänner jag kommer inte att sluta blogga, men jag funderade på riktigt om jag skulle lägga av, för egentligen har jag inte tid, men som sagt nu förstår jag "svägerskan" att man kan bli liteeeeeeee beroende av datan och internet.

Ha det bra !!


Kommentarer
Postat av: pettson

ja, ja, nu är ni malliga, VA?
nå, jag får gratulera, till NÄSTAN champion :-)

PS: akta er, nästa gång, kanske ställer jag ut ;-

2006-08-17 @ 08:09:28
Postat av: catharina

Ja det måste kännas lite töntigt att ställa ut en KATT, hund förstår jag men katt, ja vad gör man inte för barnen. Kul att du beslutat dig för att vara datorberoende i stället för att sluta blogga..

2006-08-17 @ 08:12:31
Postat av: Annika

Grattis Yang! :-)

2006-08-17 @ 09:18:47
Postat av: Kajsa

Grattis Yang!!! Vad kul ändå det måste vara att åka och se på andra fina katter!

2006-08-17 @ 09:21:47
Postat av: Sussi

Grattis Yang - ja nu fick du väl blodad tand :D! Jag måste vara skitskitig, för jag har inte badat sen Annikas tjejkväll... utebastu alltså ;D!

2006-08-17 @ 10:42:48
Postat av: eira

Yang är ju snygg. Det visste vi väl. Men klart han ska ha det på papper!

2006-08-17 @ 21:22:03
Postat av: Anki

Inte f.n får du sluta blogga....
Det går ju inte.
Yang får nog passa sig, när Pettson kanske följer med på nästa utställning:D
Han som är en "äkta" raskatt med rötter från Vuono


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback