Vilken dag det har varit....härligt

Det var roligt att vakna i morse först på grund av att det var så ptroligt vackert väder, då blir man så där extra pigg, glad och allert på något sätt. Och samtidigt så var det skönt att vakna för jag har drömt så mycket i natt.....

Kanon väder var det idag och då var vi tvungna att pack ner grejerna i skotern och dra iväg ut. och tiden går fort då det skall pimplas och vara i vindskyddet på "Ullas holme". Sedan när vi var där och hade fått igång elden som bäst då kom Nicke och Eira med ungarna och hundarna......ni skulle se lille Sigge !!  Han darrade som ett asplöv, det var väl både av kyla och av alla nya intryck för honom flera skotrar som låter och brummar.
Jag såg själv färdiigt filmen Kopps ikväll, gud vad jag skrattade ( Flickorna ville inte se mer de tyckte den blev för läskig och det blev mycket skjutande......)

Och nu har helgen tagit slut....jag har börjat kika på skoljobben, för att se vad jag skall ta itu med imorgon bitti. Det blir tre nätter natt jobb också från imorgon kväll så nu händer inget kul igen på flera dagar.

Godnatt på er !!

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Verkligen härlig dag, gick ända till PO:s. I morgon blir det en "typisk" pensionärsdag, först bowling, sen relaxen på Nordpolen med bad och lunch och på kvällen linedance som vanligt. Det är inte bara de förvärvsarbetande som har mycket att göra. Godnatt.

2006-04-02 @ 22:08:43
Postat av: eira

Jo, det var verkligen en skön dag igår! Milou - som aldrig kan behärska sig när det gäller skotrar - drog på sig en sån där hosta som har brukar få efter sina race. Nåja, han får ta ett par vilodagar så är han bra igen. Sigge-bus var så trött i sina små pinn-ben när vi kom hem, så han sov ett par timmar. *ler* Ungarna var jättenöjda med skoteråkandet! Vi med!Tack för en trevlig liten "date" på holmen!

2006-04-03 @ 06:53:11
Postat av: Nina

Ha, ha vad jag skrattade åt mosters inlägg !! Det om att det inte bara är förvärvsarbetare som har mycket att göra....Och Eva har då verkligen vissa dagar fulltecknade!!!

2006-04-03 @ 08:30:42
Postat av: Sussi

Hörde att Emmy fått stornapp! Va skoj!!

2006-04-03 @ 10:11:41
Postat av: Kajsa

Vilken härlig dag ni haft, vad har Emmy fått för stornapp?

Postat av: eira

Ja? Jag har heller inte hört nåt om Emmys stornapp?`

2006-04-03 @ 11:49:50
Postat av: Nina

Inget stornapp för emmy...vad jag vet... Det är Ebba som fått napp, Men inte i helg. (om inte jag sagt fel eller skrivit fel någonstans ,förstås....)

Sorry.........

2006-04-03 @ 14:55:09
Postat av: Annika

Nej, det var jag som sa att nån av flickorna som fått stornapp. Men jag visste inte vilken av dom...så då chansade jag på Emmy! :-)

2006-04-03 @ 16:37:16
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

*hi, hi* Annika, du hade ju 50 % chans att du gissade rätt...

2006-04-03 @ 19:10:57
Postat av: Arimona

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-04-16 @ 12:25:02
URL: http://arimona.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback