Livet är bra orättvist!!

Varför vet inte jag när ni andra fyller år ??? säg mig det, och vet ni att Eira sprider ut osanningar hon har helt fått om bakfoten detta med att fylla år......*ler* och ja, klart äldre än 23 år är jag ju inte men.....nog om detta.

Sussi hade lagt en så söt bild på bloggen så jag blir glad varje dag av hennes bilder !!

Nu skall jag iväg till Kalix igen....det var ett fasligt rännande dit denna vecka.....skall göra ett studiebesök på ett ställe, skall bli mycket intressant.

Men valborg och majbrasa vet jag ej hur det blir med för Emmy sa igår att hon vägrar att fara på något sådant !! Hon säger att hon tänker inte fara och titta på när: Vuxna karlar leker med så stor eld, hur dumt som helst, förstår de inte att man leker inte med eld !!!
Sedan säger hon......förök inte övertala mig mamma, ingen ide´ jag far änddå inte!!  Får väl fara till mormor och morfar och grilla lite korv där då vid stranden ....men det var hon oxå tveksam till, så vi får se vad det blir.

H en bra dag alla bloggetilaiset !!!

Moster du är så välkommen hit till Tornedalen för att se vårens antågande!!




Kommentarer
Postat av: Moster Eva

God morgon. Det blev ganska sent i går för jag var på fest på min gamla arbetsplats. Tack för inbjudan, jag kommer någon gång på eftermiddagen. Skall först byta till sommardäck och uträtta lite ärenden i stan. Vi ses.

2006-04-28 @ 08:44:15
Postat av: Sussi

Grattis på DIN dag - hoppas den blir full av glada å trevliga överraskningar! KRAM!

2006-04-28 @ 09:27:46
Postat av: Kajsa

Grattis på födelsedagen! Det är ju alltid roligt att fira sina år...och som du läser och håller på så får du med all rätt säga att du blir klokare med åren!!! Hoppas att du får en fin dag!

Postat av: Annika

Grattis från mig oxå!!!! :-D

2006-04-28 @ 09:47:49
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anonym

grattis på födelsedagen!

2006-04-28 @ 12:19:19
Postat av: aegnes

de var ja som gratta här ovanför

2006-04-28 @ 12:19:48
Postat av: eira

GRATTIS Nina!!!!!

2006-04-28 @ 13:17:19
Postat av: Anki

Grattis oavsett om du fyller år eller ej!!!

2006-04-28 @ 22:12:12
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Tcak , tack då säger jag till er alla !!

en del bloggisar har till och med sjungit högt och tydligt idag för mig och det UTE....och jag ville sjunka genom jorden men det gjorde jag så klart inte.

2006-04-28 @ 22:30:12
Postat av: Rasmuskatarina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-02-22 @ 11:42:38
URL: http://rasmuskatarina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback