Har ni lurat någon......

Jag har inte lurat någon idag fast det är första april, men jag har hjälpt Emmy med att arrangera en liten busig grej......I morse steg hon och jag upp före tuppen och hon kom på att hon vill luras med pappa!!!
Och hon sa då att hon vill sätta tejp under osthyveln där hålet är......för han gillar att äta ost till frukost....sagt och gjort vi fixade dit tejpen och efter att vi väntat närmare tre timmar på att han och ebba skall vakna så fick han försöka skära osten med osthyveln !!!!
Det gick inge vidare han tog väl en tre drag ....och säger Va fan....och vänder på den !!!  Då fick Emmy skratta så hon kiknade nästan.

Nå Eira ville veta allt om gårkvällen. Jo mycket trevligt, tyckte jag, ångrar inte en sekund att jag for till Sussi.  Nu till redogörelsen: Vi åt en tre rättersmiddag !!! God mat och mycket mat, jag tror vi alla åt så det stod härliga tider till. Sedan satt vi och surrade, Om allt mellan himmel och jord, vi han avverka: pedofiler, barn, rensa hemma bland grejer, dagis, barn, förlossningar , bloggarna och allt möjligt.


Och idag  på e.m har vi varit iväg på kalas i Vojakkala, och det var ett kalas där det alltid också blir mycket surrande och mycket fika samt ungar som stojar och leker. Tiden bara rusade iväg där också, så denna helg går i en rasande fart igen.
På  f.m var  jag och flickorna till min mamma och pappa för Emmy hade fått så god tårta där igår (som hon sa: den bästa tårtan jag någonsin ätit..) så hon ville dit och se om det fanns kvar tårta....och det fanns det.

Och innan flickorna gick i säng så började vi titta på en film som jag lånade av sussi igår kväll. Jag hade tänkt att jag inet skulle låta ungarna se den....men då säger Ebba när hon såg den imorse redan på bordet: Mamma den där filmen har jag sett en gång på Tv med pappa men inte hela så nu SKA jag se den!!  Nå det är ingen barnfilm men inte är det nå farligt heller det är en svensk film där man får garva en hel del,,,,,film som passar mig perfekt !!! Imorgon ser vi på resten, var tvungen att avbryta för att flickorna skulle i säng.

stopp blev det nu...tvärstopp !!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Lurade bara min Anna igår litegrann, men blev inte själv lurad. Konstigt när ungarna var mindre så försökte de på alla sätt o lura sin mamma.

Postat av: Sussi

Hahahaaaaaaaaaaaaaa! Jag skrattade nästan ihjäl mig om osthyveln! Vilken idé - synd att d är 1år tills nästa april!!! Kul att filmen passade humorn!

2006-04-02 @ 10:10:27
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Tonyemmy

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-10-05 @ 10:03:44
URL: http://tonyemmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback