Godkväll på er !!

Ikväll var det livat på bloggen och sussi är så aktiv så ....ja jag förstår att det fötts fyra barn på sex år Ha, ha !!!!  och ja hon är så aktiv så hon sprutar komentarer på alla håll och kanter !! Jättekul med en ny vitamin sprutare här på bloggen,sussi !!

Elli: Niklas är min storebror....och om han skulle veta att jag lagt ut en " fin och söt" bild på honom på bloggen så skulle han väl ha sett till att jag blev kvar uppe i stugan för all evighet eller hittat på något annat jäkel skap som straff. Det var så att det var någon på bloggen som ville se Eiras man, och Eiras man är min bror.....tror det var kajsa, så så var jag snäll och satte in en bild på broder.

Agnes , jag tackar hemst mycket för inbjudan, men jag och svägerskan åker med barnen till Piteå på fredag och kommer hem först på lördag kväll eller så. Julgrans plundring hade inte suttit helt fel....faktiskt känns det som att man skulle behöva en till kväll utan man och barn.....




Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja visst är man ju aktiv - tror nog jag bloggar mest idag! Hahaha!

2006-04-19 @ 21:51:26
Postat av: Kajsa

Spännande att se om din käre broder tvingar Eira att blogga in en fräsig bild på syrran...

Postat av: Anonym

nina! himla synd på julgransplundringen. men du kan väl stanna här när ni kommer hem från piteå :)

2006-04-20 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback