Ebba ville vis hur fin hon är...var ...

Ebba ville vis hur fin hon är...var ...

Ebba har bett mig att visa denna bild till momm, Eva, Eira m.m. Men då är det lika bra att lägga ut den på bloggen, lättast så. Nå så här såg det ut när när flickornas "krullor" är ganska färska, några dagar.
Nu börjar de vara lite risiga, får se hur länge de håller innan vi plockar bort dem.

Hörde av Emmy att Lydia hade fått blåa flätor hos "tandläkaren " *hi, hi*......smartdrag av dig Kajsa!!!
Överaskningar är alltid roliga för barnen.

Nu sticker jag till Happis för att åka till bibblan och fjärrlåna skolböcker samt till studielokalen på T-skolan för att föra och hämta böcker därifrån, snart är mina armar nere vid backen *skratt*, det är många kilo böcker som frakats mellan hemmet och bibblan samt T-skolan......inte bara skolböcker, jag passar så klart alltid på att låna lite roligare böcker oxå, både till mig själv och till flickorna.

Ha en fortsatt trevlig dag !!!

Kommentarer
Postat av: eira

Jättefin bild på jättefina tjejer!!

2006-04-27 @ 12:01:44
Postat av: Sussi

Å vad fina dom var båda två, har bara sett Ebba live! Klippte Moa igår - 20cm! De du, fick andnöd när jag klippte första testarna, hon flabbade som en tok! Har tjatat så länge om att klippa sig... D största som hänt hennes hår, har ju bara "toppat" sen födseln ;)... Men d blev riktigt fint!

2006-04-27 @ 12:08:02
Postat av: Moster Eva

Jättetjusiga flickor. Kanske jag dyker upp i Kukkola, det är ju en speciell dag i morgon och din mor har nu kommit med en inbjudan utan att ha läst mina kommentarer till Eira.

2006-04-27 @ 13:42:15
Postat av: Kajsa

Vad är det för en speciell dag i morgon? Flickorna är faktiskt väldigt fina i sina krullor! Dom ser inte risiga ut heller ännu så låt dom vara, kanske dom åxå får åka till tandläkaren...

Postat av: Anki

Jättefina flickor.

2006-04-27 @ 18:23:26
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Åh, vilken fin bild på dina flickor. Förstår att du är stolt!!!

2006-04-27 @ 19:12:37
Postat av: Nina

Ingen speciell dag är det imorgon, sådant har vi vuxna här i huset slutat med......

2006-04-27 @ 19:31:30
Postat av: Sussi

NINA FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!! GRATTIS!!!!

2006-04-27 @ 20:37:45
Postat av: eira

Japp! Hon fyller år!! Imorgon!!! 23 år!!!

2006-04-27 @ 21:50:41
Postat av: Sussi

Nina - kolla in min bloggbild! :D

2006-04-27 @ 22:08:28
Postat av: borås-mummu

oi,va fina flickor! och vilket hår!och båda ... klart,dom är ju syskon!!!!!!!!Fint!

2006-04-30 @ 22:52:22
Postat av: Williamlina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-12-15 @ 11:07:47
URL: http://williamlina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback