Svinkoppor, svinkoppor...

Nu är det skoljobb som har gällt hela kvällen......Har en dotter hemma imorgon och några dar till......typiskt , när jag har "svin" mycket att göra till skolan, Bara fyra inlämningsuppgifter och en stor skrtiftlig tenta. Men vadå, detta gör att man får känna att man lever och sedan när denna period är över så rycker man på axlarna och tycker : detta var väl inget att hetsa upp mig för  !!!!

Jag hetsar upp mig !!  men bara lite.....

Annars har det varit en vanlig söndag, lite höst jobb, typ tagit bort de sista uteblomkrukorna, plockat undan ungarnas sommar leksaker m.m sådnat där trist göra. Varför är det så kul på våren och sommaren att dra fram allt man äger och har (sådana där sommarprylar )från allamöjliga vrår och utrymmen ...men det är INTE alls lika kul när grejerna skall in i sina olika bodar för vinter förvaring.



Kommentarer
Postat av: eira

Vad roligt och läsa om er på nätet!!! *ler*

Hejhopp från mig!

2005-10-10 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback