Nu var snart denna dag slut

Nu är det kväll, och denna dag gixk lika fort som de andra dagarna går nu för tiden.
Jag och "svärdotter " sitter vägg i vägg i rummet bredvid varandra, jag ropade åt henne: du har inte uppdaterat din blogg !!  Då kom jag på att jag har inte heller gjort det...Men nu gör jag det.
 
Hon och jag smaskade på guleböj nyss ( jag fick lite mer än henne )och inte vilka som helst...*skratt*
Det var riktigt nyttigt !!!
Ja , ja hon tog en sväng med damsugaren nyss och jag gjorde säkert nåt annt jätteviktigt ......så vi behövde det.

S......e luktar gott !!!!  Hon luktar hederligt "Jenka "- Tuggummi ni vet- Fråga henne själv varför hon luktar så....jag kom ner från vindan och sniffade och sniffade men kunde inte fatta vad är detta !!!  Jag känner igen goften men kunde inte komma på vad det var ....MEN DET VAR JU JENKA !!!!!!

Min käre sambo har tagit sin son med sig i bilen för att köra en sväng ( sambon skulle åk), så där far och son tid "alone" behövs-   Fast det fanns en mening med det : Emil ville fara och köra bil, manuell låda skulle det vara...han har blivit angelägen om att övningsköra bil den sista tiden, vad är på gång gott folk......??!!!

Har msasor att skriva här faktiskt men kanske jag görr det sen, det är bara om skola, kläppar osv. så det är inte så inressant ändå ....

bye bye

Kommentarer
Postat av: eira

Så där ja - då har jag läst din uppdatering också! Ni sköter er i Karungi!!

2005-10-12 @ 07:39:49
Postat av: Susssssi

Mitt Jenka knä ;) Haha, jaaaa ni skulle bra allt vela veta vad som är på gång ni, hähä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback