nu kommer det.....

Det nya inlägget : jag får inte svika mina "fans" genom att inte sätta nåt inlägg......

Jag har lekt bagerska idag, varit frissör nu på kvällen, jag gjorde en 60-åring randig i skallen.......
Själv blir jag randig i huvet när Sussssi med Jenka har tid att gör mig randig....och när jag själv har tid till det.

Imorgon blir en dag med tidig uppstigning skönt men trist. Nå barnen vaknar ändå tidigt men det att man måste iväg.....det ena (ridningen) är väl inget att klaga över, tvärtom. Men minnesstunden hoppas jag blir fin; men sådant är ALLTID jobbigt.

Fröken mittemellan av barnen här hemma ficka panik idag, hon var ut på förmiddagen, det gick bra fast det stormade och blåste på....men andra gången när hon skulle ut för att säga till "killarna" i huset att det är mat, så hände det....hon sa sjaälv att hon höll på att flyga bort !!!!  Hon höll så hårt i handtaget i ytterdörren att det blev märken i handen efter handtaget, samt skrek så panikartat att det var hemskt att höra, Snacka om att tjejen fick panik. Hon grinade och var helt förstörd efteråt .......
Nu efteråt kom jag ihåg att hon hade säkert upp tills hon var kring två år alltid panik så fort det blåste, och det bara vid lite blåst, jag fick alltid se till så det inte blåste på henne när man var ute och promenerade m.m, vagnen ALLTID vänt så hon inte fick blåsten på sig.
När man bar henne in och ut ur bilen var man tvungen att hålla hennes huvud mot sin egen kropp och försöka skydda så att hon inte fick vinden på sig......Alltså REN PANIK utbröt annars.

Ja vad vet jag annat, jo vi har grå - opeln stående i garaget , och jag önskar att jag hade vunnit 122 mille på lotto eller så, då skulle jag köpa en ny bil VARENDA gång bilen racklar eller pajar. Det ni !!!

Annar har jag ont i min tunga !!!!  skönt som omväxling...från att ha ont på andra ställen....det är sant jag har antingen bititi mig itungan utan att veta om det eller så har en sådan där pluppa som man har på tungan svullnat upp. För ont har jag på sidan av tungan samt att den känns uppsvullen.

men detta hindra inte mig från att äta..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ni tänkt på VÄRLDENS BARN ??? Om inte gör er insats NU, en krona kan alla skänka och inte ens det är för lite, tänk om varje kotte i vårt avlånga land skulle ge en krona var, en endaste krona !!!!! det skulle bli många miljoner det. Jag har stötta tdem på fler olika sätt, och manar er alla andra att göra det också om ni inte gjort det.


godnatt




Kommentarer
Postat av: Susssssi

Nina, jag kommer nog ikväll, annars kan jag göra dig randig på tisdag. Nu ska jag fortsätta med mitt städande och sen ska jag och spela bingolotto. Ses om inte annat ikv!

Postat av: Lauritshelena

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2008-05-12 @ 14:59:44
URL: http://www.pandablogs.com/lauritshelena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback