kväll igen !!!

Jag hinner inte med att blogga !!! vart tar min tid vägen ?

Idag har jag hunnit med en hel del nödvändiga saker och en hel del onödiga saker....Men Eira hallå visst var det nödvänigt...lite i alla fall ??

.....Oj oj vad min armar har skakat i dag när jag och svägerskan åkte över till Finland en sväng, När vi närmar oss finska tullen så står det en drös minska tullgubbar redo för att stoppa någon.....men tur att vi INTe blev stoppade.

Imorgon skall jag en sväng till Boden för att hälsa på min moster och lillkissen som vi får hem om några veckor, gubben skulle med, han tog komp hela dagen och så har han fått magsjuka ! Jag har inte tid eller lust med sådant nu, får se om han kan komma med imorgon.
Ebba tog helg från dagis och hon skall vara ledig imorgon men emmy har ju skola + att hon vägrade att följa med, så moffa får hämta henne efter skolan.

natti natti nu skall jag krypa till sängs...snart
glömde berätta kattens resa till veterinären i går...men tar det en annan dag...

Kommentarer
Postat av: eira

HUr gick det med all magsjuka???

2005-12-02 @ 09:34:00
Postat av: Erlendfiona

Thanks, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback