Inget speciellt..........

Igår söndag så var jag och tittade på karungi barnens taeater, de var alla så duktiga !!
Tomten också !! Igår var en sådan dag aatt det var fart och fäkt från morgon till kväll, köra hit och dit göra dittan och datten.....men mycket hans med !

Lilltösen var med sin kusin på kantteridning och det hade tydligen gått jättebra, jag kunde ju int tyvärr dela på mig och vara både på teatern och ridningen.

Idag har jag varit iväg på morgonen för att prata igenom den kommande nya praktikplatsen som jag skall ha i sex veckor,( från och med idag) jag skall under denna del få en inblick i: arbetsledning inom socialomsorgsverksamhet, vad tror ni .....skall jag studera och se hur man skall vara om man skall vara en hemsk chef eller skall jag försöka se godbitarna för att bli en bra chef?
Det är i alla fall kul med praktik då man får se hur saker och ting fungerar i praktiken och inte bara i böcker och på föreläsningar. En sak har jag då sett......man kan få jobba häcken av sig om man vill, det är som på alla andra arbetsställen nu förtiden: de som har jobb har jobb upp över öronen.

jätte kul med praktik bara det att vi förväntsa att göra en massa skoljobb på sidan om......jag vet inte om lärarna på skolan tror att man är någon robot eller om de tror att dygnet har typ 36 timmar eller så.
men det spelar ingen roll när det är kul !! och man trivs.

natti natti på er bloggare !!!

Kommentarer
Postat av: eira

Näe...nu får du allt uppdatera lite!

2005-12-09 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback