just hemkommen från stugan

veckan har gått i ett rasande tempo och på jobbet har det varit en ovanlig vecka som gjort att jag har jobbat på nätterna också.....inte jobbat på riktigt men väl drömt minst fem-åtta drömmar per natt som alla varit jobbrelaterade....och detta är typiskt mig att allt som händer på dagarna skall bearbetas på natten. Inte blir man speciellt utvilad av det.
Men, men så fungerar jag. Nu har jag vilat upp mig mentalt, vi har nyss kommit från stugan och där var det lugnare än lugnt,  och det var just vad jag behövde.  Och det bästa av allt var att den nya bastun är så bra, världens bästa ånga, jag tror att jag och Emmy var så länge i bastun att vi nästan höll på att bli två russin.

Nu gick Emmy ut till bilen igen, jag måste fara och köra henne !! Hon vill att vi omedelbart skall hämta hem katterna från
katt-pensionatet = mamma och pappa i Kukkola.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad bra med ett kattpensionat så nära! Allt gick väldans bra i dag! Du skulle ha vart där när hon talade om vem hon tyckte så mkt om...både jag och din mamma höll masken...

2008-09-14 @ 21:02:47
Postat av: eira

Var du o kollade att våran sida var ok? ler Synd att vi inet kunde åka upp också. Men jag jobbade o Niklas...ja, han och mummu tapetserade ju! ler

2008-09-15 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback