vilket väder

Jag påverkas av vädret, rött och hänging från start när jag vaknade. I morse vaknade jag till ett brak i Emmys rum, jag tänkte att nu var det Emmy eller hennes kompis som sov över som ramlade ner från sängen och drog omkull något men det var katten som hoppat på kanten av ett litet bord och då välte det....och då var det lika bra att stiga upp.  



Idag skall vi en sväng till Salmis och hälsa på och det passar ju super bra när det är skitväder och jag ändå inte har lust att göra något vettigt ;)



Såg ni körsklaget igår....snacka om att det var jämnt, och bägge var bra, men Cans var bättre än brolle fast Brolles gäng var också bra.



Nu skall jag gå och hjälpa gubben samla ihop grovsopor inför tisdagen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Visst är det trist med regn när det är helg? hade tänkt kratta och elda upp skräphögen i dag...

2008-05-11 @ 11:31:51
Postat av: Annika

Jag tog en promenad med hundarna i regnet, med regnjackan på och jag kände hur frisk luften var!!
Härligt när man är rätt klädd!!Prova...
Tack för besöket Nina,alltid lika roligt att träffas.

Postat av: elli

Här blommar allt och det är grönt. Riktig sommar!!!! Alltså här i Värnamo.

2008-05-12 @ 08:39:13
Postat av: catharina

ibland är det skönt med regn för då behöver man inte göra någonting alls...men när man vekligen vill göra nått och det regnar.....fy....

2008-05-12 @ 09:34:59
Postat av: Maria

Cans kör hade bättre röster tycker jag men nog höll jag ju på Brolle...

2008-05-12 @ 18:52:13
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Jakobmette

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-08-04 @ 09:42:05
URL: http://jakobmette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback