Tittut....

27869-115




Förra veckan har jag knappt hunnit med själv......

Måndag=jobb och sedan till Happis för att se Terry

Tisdag-torsdag= Stockhom och utbildning

Fredag= jobb och sedan raka spåret till Ikea för lite inköp

Lördag = 40 års fest i Skellefteå, Mycket trevligt och hemma först 24.00

Söndag = Morsdgasfirande och födelsedagsfirande av svärmor och ändå så missade vi ett födelsedagsfirande, det hanns inte med tyvärr.

Så förra veckan har jag knappt sett mina barn och karl. Får väl ta igen det nu och inte flacka och fara så mycket.


I Stockholm var det så grönt och fint med syrenerna som blommade för fullt och alla gröna träd m.m. Jag har bara varit en gång tidigare söderut den här tiden och det var förra våren Och samma känsla infann sig nu som då...varför bor man så långt norrut ??!! Så nu tror jag bestämt att jag åker inte söderut förrän vi har grönt och lite försommar själv...vintern går bra att åka ner får då har vi SÅ fint med all snö och inge slask och sommaren går också bra. Men på våren skall jag banne mig hålla mig hemma i fortsättningen.


Idag när klockan ringde på morgonen har jag börjat räkna dagarna tills jag blir pensionär, jag kände mig lite sliten på morgonen...men först får jag väl vänta på semestern. Jag har börjat ta Chi San igen idag så snart återvänder nog krafterna.


Denna vecka hoppas jag på en lugnare vecka....i alla fall på hemma fronten.


Ebba har bara bokat in att hon skall på ÖB när de öppnar...så vi får väl se hur det blir med den saken.

27869-319 (400w x 300h)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Nina, varför fick inte jag veta att en farmor fyllde år i söndags?! Nu får jag ju skämmas när vi far dit, för jag var ju faktis hemma och ledig på kvällen! Får väl fara och köpa en växt och åka dit imorgon... HIttat till min nya sida än?

Postat av: Kajsa

I dag har jag lyxat till det efter mittt extra frillojobb...Jag la mej i badet och Lydia och Emmy gjorde middagen!!! Vilka underbara änglar vi har!!!!

2008-05-26 @ 18:13:40
Postat av: Annika B

Visst var det spännande kväll med Terry !
Jag har blivit förkyld och känner mig dassig.

2008-05-27 @ 07:08:29
URL: http://www.annis.snabber.se
Postat av: eira

*vinkar* hej hej!!!

2008-05-27 @ 20:01:32
URL: http://hilldur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback