Myser

image895

Idag har då inte jag klagat på vädret.



Emmy har idag varit på kalas, Ebba hade tänkt följa med men en timma innan det var dags så ringde en kompis till henne och då bestämdes det att den tjejen skulle sova över hos oss Ebba så då valde hon det istället. Så kan det gå.  (Kajsa du skall veta att det värmer i mamma hjärtat av er gästvälighet).

Idag har jag inte alls hunnit med så mycket som jag trodde att jag skull hinna med, borde hitta turbo-knappen på mig  *ler*
men dasst fick sig i alla fall en gång och det är ju det viktigaste. För inte kan man skita där det är skitigt.



Jag har inte vågat titta på väderprognosen inför morgondagen och jag vet inte om jag vågar det heller ikväll för då blir jag väl så ruskigt besviken om det blir sämre än idag...jag har som en svag minnesbild sedan jag sist såg en väderprognos( i torsdgas tror jag det var) av att det skulle bli lite mer ostadigt imorgon....

Nu måste jag gå upp och titta till tjejerna om de sover eller tittar på film, det blev så tyst där uppe på vindan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kasper var så noga med att det skulle vara EbbaochKasperfika! Men det finns ju kvar! Lydia susade i väg till Henny för övernattning efter kalaset så här har vi suttit och firat henne hela kvällen...:=)I morgon SKA vi sola!!!!

2008-05-31 @ 21:51:36
Postat av: Linda

Jag har önskat mig sooool flera dar på raken, hoppas det är nån där uppe som lyssnar :)

2008-05-31 @ 22:36:19
Postat av: elli

Efter sol kommer regn - eller efter regn kommer sol!!!

2008-06-01 @ 09:52:50
Postat av: Maria

Men visst har det väl varit en härlig helg m mycke sooool?!?! Hoppas att resten av sommaren blir likadan :)

Postat av: krätte

solen hittar tillbaka till oss, tro mig!

2008-06-02 @ 10:02:40
Postat av: Sussi

Nu hittar du tillbaka till oss :D

2008-06-02 @ 22:41:34
URL: http://www.pomeddie.webs.com
Postat av: Rubenaurora

Sehr schon, gut gemacht

2008-09-12 @ 11:41:10
URL: http://rubenaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback