halv dag !!

Ibland är det allt bra att skolan har planeringsdag för personalen ! Det gjorde att jag tog ut en halv garantidag, det gör inga pengar (30:- före skatt, skrattretande vilken summa)..men det skiter jag i......bara det att jag fick med gott samvete ta en halv dag ledigt från jobbet = Vilken lycka !!!!  Att ta en halvgaranti dag från Försäkringskassan kostar staten mer pengar än vad jag får på grund av allt administrativt arbete ......det är så skrattretande så man vet inte vad man skall tro.

Ebba och Mikael har åkt till Nikkala en sväng,  dett för Mikael skall spana in denna helgs arbete =  Mikael skall denna helg försöka färdigställa utebastun som skall upp till stugan nästa helg. Vi får se om jag hinner fota den innan dess, den är så fin invändigt. Men utvändigt ser den lite speciell ut ......

Orken tog slut, och jag blev trött. Allt jag tänkt skriva orkar jag inte skriva, jag måste hinna gå en sväng med snabeldraken....får se om jag hinner och orkar kika in till er ikväll. Men jag lovar att jag brukar lämna tangentavtryck när jag är in. Så jag hoppas på detsamma. oavsett om ni är "tjuvisar".

Jag är sugen på en cider.....................

Kommentarer
Postat av: Majsan

Lämnar spår!
Kul att se dig på skolan igår! Vi hade det jättebra på eftermiddagen!
Jag tog oxå en cuder+ 2 longdrinks! Gott var det!
Vi syns och hörs!

2008-05-31 @ 14:49:08
Postat av: Annika

Nå, blev det nån cider? Själv tog jag ett par cider igår!

2008-05-31 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback