BLÄ !!

Sitter på jobbet ännu !! skulle varit hemma för ett tag sedan:(
Gubben fyller år idag......tårtorna är inte klara :(
(hoppas flickorna färdigställer dem...garnerar dem, allt annat gjorde jag klart kl05.00 på morgonen och TUR det)

Chefen på väg hit ner till kontoret, allt åt pepparn och vet inte när jag kommer mig hem idag:(
(Bugdgetuppföljning som går dåligt, mycket dåligt) :(

Fy Bubblan vad jag tycker synd om mig :(
Och hungrig är jag.....glömde min lunch-mat hemma:(



tack och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: grannen

JA-A, det ÄR VERKLIGEN SYND OM DÄI!
Hoppas Du får KOMMA HEM!
Grattar GUBBEN!
Vinkar!

2008-05-06 @ 17:21:45
Postat av: krätte

Stackars dig! Jag hoppas du får tårta när du kommer hem!

2008-05-06 @ 19:02:11
Postat av: aegnes

stackars dig. kram

2008-05-07 @ 06:35:43
Postat av: Kajsa

Hoppas du hade peningar med dej så du kunde gå ut och äta!

2008-05-07 @ 08:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback