vilket härligt väder vi har ;)

Är det fler som vill ha sommar och sol??  jag tycker att har det börjat smälta så kan det lika gärna smälta bort helt och hållet. Men det gör det väl inte tror jag. eller så skulle det vara bra om det blir smäll-kallt och så har vi en rejäl skare till påsk :).....tål att fundera på hur jag vill ha det...

27869-101


Årets första sommarfest var bra men ändå inte...jag blev för sjutton sjuk ;)
27869-121
Jag har haft feber sedan natten mot söndag ( men det var inte sommarfestens fel ...jag lovar ) jag har varit till Ö-tå VC idag och domen var bihåleinflammation och öroninflammation på bägge sidorna, de till och med röntagde för jag trodde det knappt själv....ville inte känna efter.
Nå jag visste om detta, det var inget nytt, utan detta har varit längeeee, längeeeee. jag har haft feber från och till i flera månader, ont i öronen, täppt i bihålor, m.m. och en kur antibiotika åt jag för knappt en månad sedan. Nu fick jag en hästkur som hon (läkaren) sa, men det återstår att se, jag hoppas det.

Men NU skall jag inte ge mig för jag börjar bara vara så less....att vara trött, hängig och små ont hela tiden gör mig så grining. Så nu hållar jag tummar och tår att detta blir bra en gång för alla.
Tur nog var det en mycket bra läkare:) jag avskyr dem i regel ( för jag är rädd för dem *hackar tänder *) Hon var bra för hon sa att jag MÅSTE komma tillbaka om fjorton dagar om det inte blir bättre, och det är lättare att ta sig i kragen och ringa till VC om man vet att  de bett en göra det. Men allara helst hoppas jag att jag inte behöver det så klart !!!

27869-735


Annars så är livet prima, jag kom på igår kväll att herregud det är ju påsk snart !! Och jag har inte lagat mat eller bakat klart något till dess....jag brukar alltid förbereda när vi skall till stugan då det är knepigare där med allt sådant, speciellt diskandet vintertid. Fast jag vet att påsken kommer ändå:)
27869-684


Tack Kajsa för att du ringde i morse, för att du bryr dig om :) de gör de andra också, men sällan att vikarier gör det !!! Vet du att sådant värmer, så in bombens.


och så avslutar jag med .....

Två män hjälptes åt med att bygga ett trähus. Den ene mannen tog upp en spik, slog in den med hammaren, tog upp nästa spik men kastade genast bort den.
Så tog han upp ännu en ny spik och hamrade in den i träet, tog upp en ny spik och kastade bort den.
Så där höll han på en stund tills hans arbetskamrat till slut var tvungen att gå bort till honomoch fråga vad han egentligen sysslade med.
"Varför kastar du bort hälften av spikarna på det där viset ?"
"Det begriper du väl" svarade kamraten, "att det är för att de pekar åt fel håll."
"Men hur kan du vara så jäkla dum? De som du kastar bort är ju de som skall vara på andra sidan av huset !"

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig! Du behövde alldeles säkert en hästkur.

Postat av: Kajsa

Jag ville inte att din prinsessa skulle bli sjuk!!!

2008-03-12 @ 08:22:56
Postat av: Anki

Krya på dig!
Vilka vackra blommor du fotade på festen i lördags=)

2008-03-12 @ 20:18:21
Postat av: Catharina

Krya på dig, hoppas det är bätre till påsk

2008-03-13 @ 11:01:56
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Eira

Krya på dig nu - hörde att du är sjuk!!! Ta de nu lugnt o försök att vila o kurera dig. *kram*

2008-03-15 @ 08:46:46
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: elli

Ha ha!!! Alltså till den roliga storyn. Men förfärligt trist att vara sjuk. Det enda jag kan säja att du tog alldeles för lite dryck i baren!!!!

2008-03-15 @ 09:13:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Eldardaniella

Very nice site. Will sure visit again.

2009-08-04 @ 08:28:50
URL: http://eldardaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback