rubrik

Idag har det varit jobb men igår hade jag tagit en semesterdag och då var vi till Luleå en sväng. Jag lovade Ebba att vi åker en sväng till  Luleå om några veckor, bara hon och jag, för hon hade så många affärer hon hade haft ärenden till sa hon men som vi inte hann med:(

Vi hann i alla fall med Leos lekland, några affärer och äta god mat på en thai-restaurang.

 

   
lite lek och efter det' blev det  då några affärer och så råkade vi trilla in på en bokaffär, snacka om att jag skulle vilja ha en bokhandel i stan !!!! Så kul att gå runt att titta och drömma och önska sig både den ena boken efter den andra.........

sedan blev vi hungriga..........

    


På fredag har jag semester igen och då bär det av mot nya mål (om än det också på närmare håll)......bilder kanske kommer från det med, vi får se.

Ikväll var Emil och Sussi förbi och det är som så att det är som en aningens trist när de bor i egen lägenhet och bara kommer hit då och då....var bättre förr:), tänk hur trist skall det inte vara den dagen när flickorna också är utflugna ur boet.....vill inte tänka på det.

På lördag har jag lovat mig bort...och jag undrar hur tokig har jag varit ??!!, hur skall jag orka,  ångrar mig redan...jag är duktig på att lova och sedan blir jag slö och likgiltig och vill vara hemma, så vi får väl se hur det blir med den saken ;) annars har jag beställt hem en kock lagomt till lördag OM jag går bort vid middagstid eller så. Sussi har lovat att komma hit på lördag och laga mat, ser jag fram emot. Och då MÅSTE jag ju nästan vara hemma och provsmaka det, eller hur ?? Håll med  mig!!!

Nu kallar sängen på mig och igår låg jag och läste lite för länge, det blir lätt så. Jag har börjat läsa en bok  (samtal med gud) som Kajsa också läst och  jag blev så nyfiken när hon berättade lite om hur det var att läsa den, och den är....speciell.....jag borde nog ta och se filmen, men flera har sagt att det är bäst att läsa boken före så jag gör väl det.

Sov "gött " mina vänner ,det skall göra för nu blev jag akut trött. 



Jag avslutar väl med tankarna på sommaren, en liten kisse i blombänken
image835


Kommentarer
Postat av: Annika

Nämen Hallå!!! Du får inte svika mig!!! :(

2008-03-05 @ 15:10:01
Postat av: elli

Jag har vart med teaterförening och ätit världens godaste nudlar på samma thai restaurang!!!

Postat av: Eira

*vinkar* vi får höras imorgon ang. fredag/lördag.

2008-03-05 @ 21:39:35
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad kul ni har haft! Leos Lekland är mkt billigare och mkt större än det i Piteå. Men i Piteå fanns å ena sidan både bowling och golf och bio. Ses vi på söndag? Undrar vilken tid det är...Ska med kidsen på skidtävling i Mattila klockan ett.

2008-03-06 @ 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback