inte igår...

.......Inte igår jag hade en sådan trevlig kväll senast som jag haft nyss. Tusen tack till alla inblandade !!!
Inte minst till värdarna och barnvakterna.



Goda vänner är svåra att hitta, svårare att lämna och omöjliga att glömma.
En bästa vän är som en fyrklöver, svår att hitta men lyckosam att äga.
Vissa människor gör världen så speciell bara genom att finnas där.

När det gör ont att se tillbaka och du är rädd för att se framåt, se åt sidan och du kommer att finna din bästa vän där.
Goda vänner är som stjärnor, du kan inte alltid se dom, men du vet att dom finns där.

Sann vänskap tar aldrig slut, för vänner är för evigt.
Många människor passerar i ditt liv, men bara riktiga vänner lämnar fotsteg i ditt hjärta



Nu blir det sängen som kallar på mig, imorgon blir det städning inomhus och lite tårtbottensbakning på schemat.....kanske en tur till stan lite senare. Godnatt,.


P.s medans jag satt här så blev min dator lite knäpp....hela övre verktygsfältet försvann...... tur att min egen speciella superdata doktor kommer hit på söndag *ler*


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Filmade flickorna då dom sjäng på avslutningen och blev så himla full i skratt då vi kollade på den i går!!! Emmy står med fötterna precis som Lydia!!!

2008-06-14 @ 10:42:09
Postat av: grannen

Tack själv, när Ni kom!

2008-06-14 @ 17:11:15
Postat av: Maria

Vink, vink! Ha en fortsatt bra helg!

2008-06-14 @ 18:01:03
Postat av: Annika

Men visst var det roligt igår!!



Tror nog du "sluntigt" med musen då du suttit på nattimmarna o bloggat. :D

Menar när verktygsfältet är till en del borta!!! :)

2008-06-14 @ 18:19:58
Postat av: Linda

Visst är d härligt med underbara vänner :)

2008-06-15 @ 13:05:13
Postat av: elli

Man är rik när man har vänner runt ikring en.

2008-06-15 @ 15:22:35
Postat av: eira

vinkar

tack för senast!

Postat av: Anki

Hej och tack för senast=)

Jag visste väl att du o jag var släkt på nåt sätt. Vi tänker ofta lika, skriver ibland samma, går på samma ställen (Engelen) Har likadana bikinis:-)

Ja nästan som tvillingar.

( tål inte lök, men älskar lök )

2008-06-17 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback