Brist på flaggstång



När vi inte äger en flaggstång så att jag kan hissa svenska flaggan så får jag "hissa" den här istället.



Skönt med en ledig dag.
eller skönt och skönt....idag skall vi hinna med en massa ärenden jag och flickorna.

                                                ♦ flickorna skall till frissan för att de skall bägge toppa håret,
                                                  ( i Finland, så det var tur att vi har en ledig dag idag då jag aldrig hinner dit med dem annars)
                                                ♦ vi skall till Seppälä och kolla på lite kläder till dem
                                                ♦ vi skall titta om vi hittar skor till dem
                                                ♦ handla mat...om vi ids, annars lämnar vi det till en annan dag
                                                ♦ och lite andra ärenden





Mikael for igår tillsmmans med min pappa och Mikaels bror till stugan,
de har fört utebstun dit, den som inte är så vacker på utsidan men desto finare på insdian !!!



Nu skall jag gå och fixa mig lite kaffe.

Jag önskar en underbar helg !!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Din illbatting till yngsta dotter försökte lura in mej på ena toan i veckan...guess why? Jag sa till henne att jag när jag kommer hem skall jag äta upp alla Kasper/Ebba bullar som finns i frysen...Hahaha...det gjorde jag ju inte men hon var så full i bus där hon rusade in på frillo och lurades. Det var en spindel där och hon brukar faktiskt rädda mej från dom, även utomhus! Gullehon!!!

2008-06-06 @ 09:11:56
Postat av: elli

Fullt dagsprogram en sån här dag! Sjäkv har jag tvättat bilen TVÅ gånger och travat ved!

2008-06-06 @ 12:08:43
Postat av: Annika

Fullspäckad dag ni har!

Önskar även dig en trevlig helg!

2008-06-06 @ 13:33:00
Postat av: Sussi

Bjuder hon på kaffe imorgon? :)

Postat av: krätte

Oj, flickorna blir ju fina från topp till tå! Vad roligt för dem att gå och shoppa så mycket nytt.

2008-06-07 @ 08:55:56
Postat av: Catooliwia

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 09:00:49
URL: http://catooliwia.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback