värmen

...värmen hallå var är den ??!!  Någon som vet??  att vi inte har värme gör mig egentligen ingenting för idag har jag gjort tråkiga inomhussysslor. Hade det varit varmt och skönt hade allt blivit ogjort, men däremot så tycker jag synd om dem som snart åter är i jobb....det finns några som jag vet som bara har en vecka kvar av sin semetser och sedan är det jobb igen !

 så för dem har det kanske inte blivti så där super mycket av den här varan:




Nu har jag nedräkning till min semester som börjar på fredag och därmed är det endast fem arbetsdagar kvar (förhoppningsvis), första omgången varar i två veckor, sedan blir det jobb i knappt en vecka och sedan tar jag mig lite till ledigt. O vad jag längtar !! 

Jag skall bara slöa, drälla omkring och läsa lite böcker. Allt annat får vänta....eller kanske inte min familj  men allt jag skulle behöva göra får vänta:) Men om det blir skitväder då kanske...eller jag skall nog inte fundera så mycket på vad jag skall göra och vad jag inte skall göra utan bara det att inte ha en massa måsten att hinna med känns så superskönt.


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag har bara en vecka kvar av min semester!!

2008-07-06 @ 19:04:17
Postat av: Anonym

o jag har bara två veckor kvar o jobba sen är jag ledig i fem veckor. ska bli såååå skönt!!!

2008-07-06 @ 22:17:21
Postat av: Kajsa

Jag förstår att du längtar till lite ledighet! Ska ni till stugan då eller blir ni hemmavid?

2008-07-07 @ 07:50:09
Postat av: Majsan

Har bara 2 dagar till semsetern, längtar!!!!

2008-07-10 @ 08:56:32
Postat av: Sverrezainab

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback