.....


Bilden visar bron över från Storforsens camping och hotell till själva storforsen, första kvällen promenerade vi upp efter forsen. Dagen efter tog vi husbilen några kilometer uppåt för forsen och promenerade då nerför forsen och hoppade och studsade bland klippor och stenar och vattenpölar i gamla älvfåran. Det är länge sedan vi varit sist till Storforsen, ca. 15 år sedan, det var när Emil var liten. Det var lika fint nu som då.





















Mer bilder blir det inte idag. Datan är så seg och slö, först skulle jag infoga bilderna i miniatyrformat men det gick inte alls...datan bara jobbade och jobbade och ingenting hände....och det gick att få in bilder i fullformat men det tar sådan tid.

Annars så har jag njutit av solen idag, första soldagen ( i år)  för mig hemma på egen gård...känns det som i alla fall. Emil, Sussi och Eddie hittade också hit till Karungi idag, Emil har fått jobba och slita med Mikael och Sussi...ja hon fick slita liteee hon med *ler*.

Imorgon fredag har vi fullt program (kalas + ärenden) likaså för lördag och halva söndagen. Vi åker på en minitripp med husbilen på lördag och stannar borta en natt...och långt skall vi *ha,ha*

Kommentarer
Postat av: catharina

Vilka härliga bilder !!

Postat av: Kajsa

Men så härligt ni har haft det! Jag har aldrig vart på några av ställena ni besökt, jo Lyxele förståss med inte dom andra. Ebba håller så gulligt i Mickes hand där på ena bilden. Otroligt fina bilder! Jag har gått och grunnat på en sak...att "säga upp" mej från du vet vad! Vad tror du om det? VIll inte göra ngt förrän jag vet hur du vill göra.

2008-07-25 @ 08:37:39
Postat av: grannen

man BLIR INTE STÖRT av GRANNAR, ALLTID borta?

Vinkar!

2008-07-26 @ 21:07:33
Postat av: Maria

Visst är det fint i Storforsen?! Vi har också varit till Jävre, såg du det som jag såg där...? :)

2008-07-29 @ 23:25:25
Postat av: Kajsa

Tack för hjälpen i går! Nu har han fått feber åxå....

2008-07-30 @ 07:22:56
Postat av: Linda

Så härligt d ser ut :)Är nog ca 16-17 år sen jag var dit sist, dags för en tripp snart :)

2008-07-30 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback