*Grrr*

image790

Knäppa jag !!  vad knäpp man kan vara....jag fattar inte hur detta gick till.

Jag har gått på som ett ånglok här hemma med diverse trista sysslor hela f.m, typ sådana sysslor som på bilden.
Sista saken som jag skulle göra nyss och gjorde  vara att hänga upp ett par gardiner i gästrummet, men det var bara det......

.........att när jag trätt dem på stången och hängt upp dem så är det för korta!!!  alldeles för korta. Jag vet hur det kan komma sig. Har man inte huvudet med sig så kan det gå så.
Jag har haft dessa gardiner uppe tidigare men bara på vindan och där är fönstrena mycket lägre än här nere.
Så nu är jag less och arg, för hos oss hänger det för korta gardiner i ett rum, det ser så sjukt ut med det struntar jag i totalt. Jag orkar inte och vill inte göra något åt det idag.

imorgon kanske jag far en sväng till stan för att söka några som passar bättre i längd.



jag var tungen att gå hit framför datorn för att lugna ner mig :)

Tillägg: det gick fort över...efter att läst några andra bloggar


Nu skall jag gå och se vad den ena dottern syslar med, den andra är på språng.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja du Nina, du ångar på i hög takt. Här började jag oxå i rätt hög fart, har hunnit med en repa till stan oxå. Nu håller jag på att bygga en bo låda som Smilla kan föda sina kattungar i. Jag är verkligen ingen snickare, så de tar tid.... Hoppas du hittar några fina gardiner, sätt in bild sedan, så vi oxå får se. =)

Postat av: Kajsa

Fy så irriterande alltså! Då måste du göra om proceduren igen med nya gardiner...stryka och hänga upp...tur att vi har bloggen! Påminn mej när vi närmar oss...du vet vad!

2008-01-19 @ 23:17:13
Postat av: Linda

Vet precis hur det känns, mina köksgardiner hade krympt i tvätten med ca 25 cm!!!! Gissa om jag var arg när dem väl satt uppe!

2008-01-20 @ 12:03:34
Postat av: elli

Mina gardiner är så korta så korta ungefär som min pannlugg...

2008-01-20 @ 12:32:23
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback