Jahapp....


Igår blev Ebba febrig igen på skolan/fritids och på kvällen blev Emmy hänging igen:(


Idag är det arbete hemifrån som gäller. har hunnit med en hel del sms:ande, mailande och telefonerande redan, började efter sex så jag sedan skalll hinna vara med sjuka barn, med förhoppningsvis gott samvete, förra veckan hade jag så dåligt samvete, kris på jobbet och jag satt i telefon från kl.07.00 till.18.00....När Emmy låg på soffan och mådde skit och jag bara sa vänta...vänta...mamma skall bara ringa detta....
Det är en sådan här dag man märker nackdelar med ens jobb, nackdelen är ett jobb där man nästan alltid måste vara anträffbar och se till att allt fungerar.




Mest orolig över är jag då Ebba har tid till Sunderbyn nästa tisdag så hon inte är sjuk då !  Vi har väntat nog länge på tiden till ögonläkaren så nu hoppas jag hon är kry till dess.

Och jag är så trött så jag håller på att dö, tänk om....dog på grund av trötthet  *ler*
I natt har det inte blivit mycket sömn efter 01.00i natt då var Ebba pigg, hon har tydligen sovit säger hon själv från 13.00 på fritids tills jag hämtade henne (emmy också så klart) först vid 15.00. de fick inte tag i mig eller Mikael först, men sen såg missade nummret från fritids och ringde upp på stört-. Men halt och kurvigt efter vägen så kan man inte blåsa på hur fort som helst från Ö-tå så det tog sina 40 minuter innan jag var på fritids och vad jag då önskar att man kunde flyga fram !!
Nu spårade jag ut...hon fortsatte att sova hemma och sov från 15.00 och fram till ett på natten, var bara upp en sväng och åt spiralkorv för Mikael fick åka och handla till sjuklingarna efter middagen.

Helgen blir nog en stillsam och fridfull helg,
jag hade planerat ett och annat.
Men vad spelar det för roll huvudsaken att ungarna kryar på sig. !!


Detta var ett litet klagoinlägg men ibland måste man även få gnälla lite...visst ??!!
Med ens känns allt mycket bättre !!

Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart ska man gnälla :) det brukar ju bli lite bättre för stunden i alla fall. Krya på er!!

Postat av: Kajsa

Här har vi åxå sjukstuga...

2008-02-01 @ 09:30:40
Postat av: Eira

Åh stackars sjuklingar! Hoppas verkligen att Ebba blir kry till läkartiden!!! Jag ringer under dagen!

2008-02-01 @ 09:58:36
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Catharina

Visst skall du gnälla, vi lyssnar,d et är därför vi är här.

2008-02-01 @ 10:20:31
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Kajsa

På rådgivningen sa dom att man kan ta ett snabbtest när barnet haft ont i halsen i tre dagar...så på söndagmorgon först får vi veta, ja om han nu har ont i halsen så länge. När jag hämtade Kasper i går så låg Ebba på soffan och Kasper satt i fotändan...båda såg så olyckliga åt mellan skratten... men jag såg att där var det två sjuklingar! Tur att det är lov nu men det skulle ha vart en roligarelov om dom vart friska.

2008-02-01 @ 10:24:15
Postat av: Linda

D brukar hjälpa om man får gnälla av sig lite!
Hoppas ni kryar på er snart!

2008-02-01 @ 11:19:11
Postat av: Katja

Hoppas nu att det går över fort!!!

2008-02-01 @ 15:18:09
Postat av: elli

Trevlig helg!!!!

2008-02-01 @ 16:45:37
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Annika

Hoppas de kryar på sig snabbt!!
Trevlig Helg!!

2008-02-01 @ 19:00:24
Postat av: Irina

Ktya på sej båda flickorna!!

2008-02-01 @ 22:32:02
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback