Inlägget är (mest) till Eira

...ni andra fattar nog ändå ingenting.....*skratt*




Eira vad blir det om man plussar ihop

  med   ??????















































Jo man får


Till er andra : vi är bara lite halvgalna ibland jag och Eira !!

Hoppas ni haft en bra helg kära bloggare.Jag har haft en mycket bra helg, jag fått gjort en massa roliga saker (som att äta tårta) och tråkiga saker (som städa skåp och lådor med lakan och handdukar m.m.)

Nu skall jag gå och hjälpa Ebba med en grej, vi synes och höres

Kommentarer
Postat av: grannen

NÄÄ, men KUL SE DÄI på BLOGGEN, annas SYNS Du INTE?

2008-08-03 @ 20:01:06
Postat av: grannen

VISST, GLÖMDE!

VINKAR!

2008-08-03 @ 20:02:10
Postat av: Kajsa

Helgen började bra men slutade med att kasper fick feber igen...

2008-08-04 @ 08:31:33
Postat av: eira

Sååååååå fina bilder. Jag blir alldeles rörd...



vadå halvgalna?? vi är väl helt normala??? eller?? förvirrad

2008-08-04 @ 09:06:01
Postat av: Majsan (till Ebba)

Ebba får gärna komma o provsitta stolarna om hon vill!

2008-08-04 @ 15:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback