bloggen dör....inte.....

känns som att bloggintresset är slut för mig, vet inte om det är riktigt hela sanningen men då jag så sällan hinner in hit då den brukar vara upptagen av andra då jag har tid/lust/ ork så märker jag att även abstinesen för bloggen faktiskt är borta ( nästan helt). Och det är både på gott och ont, eller det kan nog inte finnas nå ont i det mer än att jag inte läser och får reda på hur ni har det....



Första veckan på skolan för flickorna verkar ha gått bra, på jobbet har jag haft det bra. Nu har den som jag vikarierat för kommit tillbaka till jobbet och jag har börjat och jobba på min egen tjänst som jag har, den är dock uppdelad på två olika arbetsområden och det är med spänning som jag får se hur detta kommer att fungera i framtiden...jag vet inte och ingen annan heller...men allt blir säkert bra. Nu har jag också i fredags fått mig ett "eget" kontor inget lånekontor så nu borde jag hinna städa ur det och fixa det så jag trivs där och får min prägel på det, för det är som en liten bomb där med alla möjliga kvarlämnade böcker, pärmar, pappershögar. Det är bara så att tiden inte finns till det under arbetstid så jag tänkte mig stanna kvar någon kväll eller fara dit någon helg för att röja ur, tror att det är värt det faktiskt *ler*.






Tiden till frissan sniglar sig fram....jag skall dit den 3:e september och jag var till frissan sist i början på Juni så nog är det mer än välbehövligt !!!  Hoppas bara att jag blir nöjd, jag skall nämligen prova en frissa som jag aldrig tidigare varit till och jag tycker det är lite jobbigt att byta frisör. Men jag hade tyvärr inget val då den förra flyttat över hundra mil bort. Men det blir säkert bra :) Om inte annat skönt ,för att vara ovårdad och se ut som ett troll i skallen är inte så kul.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man bloggar när man har lust! Vad spännande att se hur din nya frisör kommer att se ut...min skall åxå förändras....snart!

2008-08-24 @ 15:51:26
Postat av: eira

Åh va kul att du fått eget kontor. undrar om jag får ledigt på torsdag, undrar om en ö-torneå-tripp på dagen skulle gå och ordna? hur ser din torsdag ut?

2008-08-24 @ 16:53:48
Postat av: Irina

vad ska ni göra i ö-tå?? :)

Postat av: aegnes

jag har frissatid den 2/9. snart ett år sen jag var......

2008-08-25 @ 19:15:39
Postat av: elli

Säjer som Kajsa. Spännande!! Och som sagt avd så bloggar man bara när man vill!!!

2008-08-25 @ 20:59:47
Postat av: Anki

Vilket smile du har=)

Jämna fina tänder.

Du blir säkert jättefin i håret annars så växer det ju ut fort som fan.

2008-08-28 @ 19:39:45
Postat av: grannen

buuu, säger jag BARA, det är länge sen, vi SÅG?

VINKAR!

2008-08-29 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback