.


image861


Vågar ni låta bli att adoptera denna fé till er blogg??? Läs texten en gång till om ni inte läste ordentligt.



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Vad trist det varit på blogg-fronten när det körts uppdatering, men det var säkert nödvändigt eller bra i alla fall :)
Hur gjorde man FÖRR i tiden, när man inte hade dator och en blogg ????!!!! *småler*


                                                                  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 Vilken bra dag jag haft idag på jobbet, den har varit helt underbar på riktigt !! jag och min arbetskamrat ansåg båda två att idag har vi fått de bästa "kickar" man kan få....och sådant gör en så laddad att man gärna ger järnet och kör 110 %. Roligt med sådana dagar man blir så själaglad.


  Fast morgonen började inte bra, jag fick inte ut bilen från garaget (garagesportenslås hade hakat upp sig ) !! 
........och jag som skulle köra ensam idag för att hon som jag samåker med hade annat inbokat på e.m och skulle inte vara i Ö-tå på e.m överhuvudtaget. Snabbt som ögat ringde jag pappa och han kom, men inte heller han fick upp stora garagedörren, men som tur var kunde arbetskompisen avboka sina grejs på e.m och så plockade hon upp mig i alla fall....slutet gott med andra ord. Det är bara så trist när dagen börjar fel....men som vi sa att när arbetsdagen slutade bra så var det nog meningen att dörren skulle bråka *ler*
                                                                       ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Och så har jag hunnti till farbror doktorn idag, fjärde gången på två månader så nu är jag spyless mina öron. Vill någon ha dem så får ni gärna ta dem, för ett dygn eller så går också bra ;)


image861

Jag fattar inte varför alla hjärtan hamnar huller om buller på bloggen ,när jag publicerat det jag skrivit, samma med texten, den kommer inte som det ser ut INNAN jag publicerar....skumt.....kanske inte allt fungerar som det skall ännu....vem vet ? Inte jag i alla fall, eller kanske det rent ut av bara är för mig det ser kumt.
Tja, strunt samma!  tack och godnatt


Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså...inte var hon ju så snygg direkt...men det är väl så här en medelålders tant ser ut :)

Postat av: elli

Jag har läst och läst men undrar ändå om jag har missat nåt????

2008-04-03 @ 18:12:40
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Eira

Det var sååååå roligt att Ebba sov över hos oss - det är bara att hon gör om det! Osku fick ju också sova m flickorna och han var superglad över det. Emmy är också självklart välkommen.

2008-04-03 @ 18:48:18
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback