Bastubad.....

27869-730
Ikväll beställde vi eldning av utebastu av pappa så nu har vi badat utebastu och fått smaka på Eva´sgoda likör.....den där som smakar som dumlekola....röd-blåa flaskan . Så nu skall jag börja dansa sol-dansen !!  Ni ser ju redan på bilden hur vacker jag är när jag kör den. Det är jag till höger.



Jag har börjat härja i tv-rummet...ser ut som en bomb nu....inga gardiner och grejerna huller om buller och Emmy kräver att jag skall göra annat än städa imorgon....hon vill att vi skall till stan en sväng på ett uppdrag:(
Jag som vill härja klart och få upp några tavel lister m.m.

Kanske jag hinner en massa om jag börjar på morgonen.......vad tror ni??
Bäst jag går och söker inspirationen i Tv-rummet....för söker man inte den så kan man inte finna den!!!!




Kommentarer
Postat av: Sussi

oj vad du är på hugget. Får man fråga vad ni ska på för uppdrag eller är det hemligstämplat? Nina, Evas goda likör heter Dooleys :)

Postat av: kajsa

Vad mysigt med bastubad! Och mosters likör!
Lura Emmy med en kakdeg...hon bakar och du härjar i tv rummet! Bra va!

2007-09-22 @ 08:01:12
Postat av: Annika

Här skymtade inspirationen sig en stund. Har städat färdigt hallarna. Nu är det bara resten kvar och mer inspirationen söker jag för tillfället här vid datorn. :D

2007-09-22 @ 12:33:25
Postat av: Maria

Snygg kjol! Här skiner solen i alla fall :)

2007-09-22 @ 13:58:56
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Katja

Skönt med utebastu

2007-09-22 @ 14:16:31
Postat av: elli

Jag tyckte att uppdraget i stan gick bra!!!!

2007-09-22 @ 15:58:12
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Annika B

Visst får man lust att byta gardiner och sånt nu på hösten, när man är innomhus mer.

2007-09-22 @ 21:25:34
URL: http://2cavaliertikar.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback