Måndag igen, och vädret hade kunnat vara värre;)

image747
Det hade kunnat vara sådant här höstväder...eller riktigt vinterväder...



image748

men istället har vi detta grå, trista väder som gör mig lite 
 trött, slö och lat.



Sussi jag såg ditt meddelande nyss...kunde inte kommentera inne hos dig, jag hämtar grejen imorgon efter middagsbestyren:)



Trots vädret så känner jag mig på bra humör, bara lite trött. Jag brukar inte gilla måndagar, försöker ändra min syn på måndagar. Nu tänker jag att det är kul att ha ett jobb att gå till.....det hade kunnat vara så att man inget jobb har och då kanske måndagarna skulle vara riktigt tråkiga.

Näe tacka vet jag måndagar !! 

Ha en bra vecka!!!

....och hörrni om ni läser happisbladet imorgon och det finns en bild på Ebba där så är det en sak som är fel...hon fyller inte år imorgon utan på fredag....Happisbladet hade missat lite.....fick mail nyss om att hon kommer in i tidningen imorgon. Tänkte mamma och Eira och Eva så ni tror att jag är helt snurrig i bollen :(



Kommentarer
Postat av: grannen

vinkeli, vink, ja-a alla dagar är lika -(
Vinkar!

2007-10-29 @ 22:00:27
Postat av: elli

Ja Ebba har berättat om bilden. Hon fyller år på fredag! Hennes vårta försvann i gympasalen idag. Vart det vet vi inte!

Postat av: Anki

Vinkevink

2007-11-01 @ 18:16:09
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback