Måndagen kom och gick.....


Dagen började med att jag väckte flickorna...Jag sa:  upp och hoppa...Heja på !!!!

image506

Sedan tog jag flickorna i bilen.....
image507

och så förde jag dem till fritids och skolan för undervisning.....


image508


Jag fortsatte till mitt kära jobb........

image509

Sedan hem för att fixa mat och äta........
image510


Sedan blev det till att hämta hem stora tjejen från en kompis och sedan har det hunnits med både det ena bla. Vikt en massa kläder, haft pappa här på kaffe, fixat iordning morgondagens middag, badat bastu, klippt Emmys hår, druckit lite gammalt kaffe...och nu kallar snart sängen på mig.
image511

Tänk vilken händelselös/rik *ler* dag, beror på hur man ser på det !!!  Inget utöver det vanliga, men det var dagen i stora drag.


♥♥♥
En cowboy och hans häst satt och spelade kort. Plötsligt började hästen äta
  på korten. Cowboyen frågade:
  - Varför äter du på korten?
  - Det är ju klöver, sa hästen
♥♥♥

  En cowboy kom in på en bar:
  - En wisky till min häst.
  - Och vad vill ni själv ha?
  - Ingenting, jag kör!


Kommentarer
Postat av: eira

Va? Har Emmy klippt håret??

2007-05-07 @ 21:37:29
Postat av: eira

Eller bara topparna? Inte klippa av hennes långa hår...

2007-05-07 @ 21:37:57
Postat av: Nina

Ja bara topparna.....men för henne är det KLIPPA...tog flera centimeter men det syns inte mer än att det är inte lika risigt i topparna:)

Postat av: sussi

Låter som en härlig mammadag :)

2007-05-07 @ 21:58:36
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Nu kommer jag med något riktigt djupt: Om man tänker på hur länge man har kvar att leva, så är det just dessa dagar som är mest värdefulla

2007-05-08 @ 08:39:51
Postat av: Anki

Ha en bra dag!

2007-05-08 @ 08:40:44
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Hahaha...bra vitsar!!

2007-05-08 @ 09:58:01
Postat av: Annika

Det är säkert årgången 72...hahaha!!

Billy är ju dessutom inte dyr!! :-)

2007-05-08 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback