Irina...

...jag vet att det ä'r tisdag men jag hinner liksom inte hit framför datorn vareviga kväll *ler*.
Det är tydligen hårt på skolan för oss som har barn här i karungi *skoj* för W hade också somnat tidigt som vår Ebba. Hon hade också duschdag *suck* får bli imorgon istället, nå inte dör dom för det men vi mammor tänker nog mest på det :(

Annars så blev jag glad idag på e.m för det har kommit blomlådor på vägen lite ovanför oss:) Mycket bra tycker jag och flera av oss som bor här efter vägen (tror jag), för nu finns det en hel hög med barn här bara innom loppet av några hundra meter.

Jobbat idag som vanligt, jag har börjat få rutin på detta att vi skall iväg VARENDA dag och tycker inte att det är så hemskt längre. Och sedan fick jag en glad överraskning idag av chefen som tyckte att jag behöver mig lite ledigt jag också, så jag tar en vecka semester direkt efter midsommar, innan övriga styrkan sticker på ledighet !!!! Pluss att när jag skall vara ledig en vecka i början av september så föreslogs det att jag tar lite längre ledigt än en vecka så jag tackar nog ja till det erbjudandet också då jag har  semester dagar att ta ut !!!

Blomjord skulle jag behöva inhandla för jag köpte en kruka, en låg en under helgen och blommor till den men vad hjälper det när jag inte har jord, jag som var SÅ bombsäker på att det fanns här hemma, det är inget fel på minnet det är bara lite kortvarigt ibland.

Nu skall jag en sväng till mammsen och pappsen, Gokväll !!!

Kommentarer
Postat av: Irina

Jag vet, men dina uppdateringar e
trevliga o läsa =)

Postat av: Kajsa

Vad bra med farthinder! Det skulle vi åxå behöva här under sommaren...

2007-05-30 @ 07:57:36
Postat av: eira

....vi skulle också behöva farthinder...eller allra helst körförbud på hela våran gata!

2007-05-30 @ 08:04:12
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: sussi

Jag VAR väldigt glad över lådorna - tills man blev utskälld! Tur att mannen skäller tillbaka...
D är så j-a trist att bli påhoppad för d ena och d andra!
Fy f*n...

2007-05-30 @ 08:20:00
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Jo, det måste vara väldigt hårt arbete på skolan! :)
Blommor blommor...få se vad det blir av det i år!!

2007-05-30 @ 20:30:43
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Aaronedel

Incredible site!

2009-01-20 @ 10:56:14
URL: http://aaronedel.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback