Bloggstrul....

Vet inte vad det varit med bloggen?när jag skulle logga in igår kväll för en uppdatering så gick det inte. Eira skickade ett SMS igår där det stod: Jag överlevde. Och med min bror pratade jag och ho var igår i alla fall trött och medtagen, hon orkade inte prata själv med mig men hon ringer säkert när hon blir piggare. Huvudsaken hon vilar sig så hon är lite piggare när det är dags för hemfärd!!

Igår var det föräldramöte på skolan sedan var Emil och Sussi här när jag kom hem och det var Najs! Emil har mist sin älskade mormor hastigt och det känns INTE kul, lider så med honom och hans mor övirga släkt.

 

Och ett annat trist besked fick vi under den gångna helgen och det var när vi fick reda på att Mikaels arbetskompis och tillika Karungibo har fått en hjärtinfarkt, han åkte hem tidigare på lördag från jobbet berättade Mikael när han kom hem på lördag e.m och på söndag fick vi höra att han låg på intensiven i Kalix och nu är han i Sunderbyn . Dryga 40 år?ingen ålder, hoppas att han repar sig.

 

Valborg firades hos moster med att vi åkte dit vid 15.00 och har hjälpt till med att sätta upp tavlor i hennes lägenhet och det tog tid då vi skulle hinna med det, samt äta middag, fara till majbrasan vid stranden i stan samt att ungarna skulle med sina kusiner leka vid lekparken vid stranden, och sedan tillbaks och fortsätta med tavlorna, så innan allt var avklarat så var det natta!! Men trevligt hade vi J

 

Så ni vet har jag varit in och läst hos flera av er igår kväll, men inte hos en endaste en kunde jag lämna tassavtryck efter mig, typiskt också när jag hittar mig ut på nätet för att göra annat än jobb.

 

Annars så rullar dagarna iväg, jag jobbar heltid nu och det känns och märks på gott och ont.

 Ha en allsköns dag i ledighetens tecken eller i jobbets tecken.

Kommentarer
Postat av: Anki

Om du pratar eller träffa Eira så hälsa :-D

Postat av: Catharina

Aha det är fler som har strul, verkar inte riktigt fungera hos mig heller... ha en skön helg!

2007-05-04 @ 09:48:14
Postat av: Annika

Jag hade oxå problem igår när jag skulle göra inlägg...skitstruligt!!

2007-05-04 @ 12:51:31
Postat av: sussi

Här var d åxå strul, stängde av eländet...
Skönt att d gått bra för Eira :)
Önskar er en härlig fredag och helg :)
kram

2007-05-04 @ 13:42:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Usch vad hemskt...t om yngre än jag...hoppas verkligen att han repar sej snart. Trevlig helg på er!

2007-05-04 @ 16:31:10
Postat av: eira

*vinkar*

2007-05-05 @ 14:59:13
Postat av: Falkjennie

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-21 @ 09:27:57
URL: http://falkjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback