sista dagen på semestern

Vad en vecka går fort, sista dagen på min veckas semester....det hade nästan varit bättre att jobba denna vecka då jag nu gruvar mig så in i bomben för hur jag skall ta mig upp på måndag morgon:(

Regn och åter regn......trist på ett sätt men jag tycker det är skönt  för då vilar jag/vi verkligen oss, och det är det jag behövt känner jag:)

Ha en bra fredag kära vänner !!!
Både till er som ger till er känna och ni som smyger er in utan att lämna spår efter sig;) Ha det bra!!

image552Ni glömmer väl inte dessa idag ???

Kommentarer
Postat av: Sussi

Nina, jag städar inte för er skull. Utan för vår egen - du skulle ha sett dammråttorna! Strl jättestora , man blev nästan rädd...

Postat av: Annika

Jo huvva me detta regnande....nu räcker tycker jag!!

2007-06-29 @ 17:25:24
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Vivi

Tycker de är rätt mysigt med regn trots allt, största nackdelen är väl myggen som förökar sej drastiskt!! Har de inget annat o göra kan man undra.......
Ha de! Njut av din sista semesterdag!

2007-06-29 @ 18:47:18
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback