Regnet .......det bara droppar ner

Jag skulle ut och tvätta bilen i regnet men då fick jag inte på kranen, "nyckeln" bara slirar så då får det vara !!

Gubben är med min bror i Kalix  och leker så av honom får man inte hjälp.
Men det finns ett alternativ och det är att åka till mor och far och spola av bilen där, för den ser helt bedrövlig ut efter gårdagens sväng till stan, samtidigt skulle karln min bli förvånad över att JAG spolat av bilen och SETT att den är jätte skitig. Så vi får se om det blir gjort innan han kommer hem.......

På f.m idag så hade vi stads-besök ( Eira, Borås-mummu, Milla och Oskar) här en sväng och det var trevligt, jag tycker alla spontana besök blir så trevliga små avbrott i det vanliga, och jag fick mig färskt kaffe, jag hade bara fem minuter före tänkt att "äh jag ids inte brygga färskt kaffe till mig själv".

Nu har jag flera saker på min "Att göra lista" men jag vet inte vad jag skall ta itu med, allt är lika tråkigt.

Nu skall jag lämna över datorn till den äldre tösen, Ha en helt underbar Lördag idag gott folk !!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det kan vara ganska uppstressande att veta att man borde göra det och det...såna gånger blir inget gjort. Tur att du fick dej ett avbrott!

2007-06-30 @ 20:25:42
Postat av: Annika

Gillar oxå spontana avbrott i vardagen!!

Postat av: Anki

Kul med oväntat främmande =)

2007-07-01 @ 08:48:58
Postat av: catharina

JAg har en sådan där lång lista jag med, det känns lite som höst, men allt på listan är så tråkigt, går nog i säng en stund till

2007-07-01 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback