bregottfabriken har semester om ni inte visste.

27869-604

Nu har kossorna tagit semester !!!!

Det står så på nätet så då måste det vara så....för allt som står på internet är ju sant.....Va??!! Visste ni inte det !!

Nå hur som helst så får vi lov att klara oss utan mjölk nu ett tag för Rosa har gått på semester.

♥♥

Annars så har inte jag sett grannen S live men gud så snygg hon är i håret,
jag blev mäkta imponerad och sugen på att beställa en rejäl om-styling till hösten.
Bär huvudet högt S för du blev jättefin !

♥♥

Själv blir det styling med nya glasögon ....om jag hittar några som passar. Tid har jag för synkontroll men jag har ett elände att hitta bågar, har så knäpp och konstig form på skallen.
Så vi får se vad det blir...jag är sugen på att skaffa linser igen...men jag måste ändå ha ett par brillor också...och här ser jag mina semesterpengar rulla iväg :(...tur att jag inte behöver progressiva ännu i alla fall !!!

♥♥


27869-605

Har långfillingarna åkt på för er ???  För mig har de nästan åkt på...Brr.....




Kommentarer
Postat av: eira

Nina - lördag blir bra!!

Postat av: Kajsa

jag har linser åxå men kommer inte i håg att använda dom...

2007-07-20 @ 07:16:00
Postat av: Anki

Givetvis så är ju allt på nätet sant. Lika sant som att du står där ibland o tronar med din glittrande bikini=)

2007-07-20 @ 09:29:16
Postat av: sussi

TACK :D!! Vad snäll du är :)!! *rodnar*
Jag trivs väldigt bra - trots att d blev lite mörkare än jag ville... Men men, d far väl lite i tvätten ;)
Tack för att Moa fick leka lite idag, hon blir så tråkad här nät storebror är på vift :)...
Ha d fint!!
krams

2007-07-21 @ 15:10:55
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Långfillingar - nej. Progressiva - ja.... Var glad så länge du slipper för de är skitdyra!

2007-07-21 @ 18:00:48
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback