Mitt i veckan

Igår kväll gjorde jag ett snabbt besök med Eira på ica maxi...var ju tvungen att spana in så det inte fanns spiraltrappor och smala gångar......det hade kunnat vara så ??!! Finns en som drömt det, en som är lika knasig  som jag i drömmarnas värld *ler*...nej inte knasiga, inte vi, men fantasin har man kvar när man drömmer mycket läste jag någonstans, och jag som drömmer mycket jag !!


Nå idag var jag tvungen att ta en tur till  Maxi igen!!  Jag var tvungen att få visa butiken till gubben och flickorna, handlade inte mycket, bara så att det rymdes i en korg. Allt gick bra men när vi kom till kassan la rullbanden av och i korvkön när ebba skulle ha en korv så kom en finn-gubbe och trängde sig förbi och blev sedan gapig och skrikig över att han hade "råkat" gå förbi...ändå sa jag: Det gör inget, korven tar nog inte slut, den räcker nog till ebba också :)

På tal om en sak, när jag varit trött hela hösten så berättade Eira att man kan bli trött och tiill slut få nervskador av B-vitamnibrist...jäklars vad orolig jag blev, jag har blivit pigg på stört när jag hörde det !!  Tänk vad tron kan göra mycket. Jag blev botad ur tröttheten som att en blixt slog ner i mig *skratt*, nej men Chi San har inhandlats igen och märkbara resultat ....jag börjar vakna ur koman igen( Eva !!  Det är sant)

image775
Skulle inte vara illa med lite sol och en svalkande iskall juice!! 
Mikaels bror kom hem från Thailand idag och han påstod att det var liteeee för varmt på dagarna...kan det vara för varmt? Jag tror inte det.

Tack och godnatt


Kommentarer
Postat av: Eira

*asg* Du måste akta dig för nerv-skadan när du kör bil, dricker kaffe o sånt...*skrattar* Du är så knäpp!

Postat av: Eira

*skrattar* ja...jag börjar tro att din nervskada inte bara sitter i armen!! *skrattar lite till* Jo jag vill höra din story från jobbet. Håller Mikael fast i ditt tagnentbord när du skriver?? *asg* Det måste ju rycka nåt fasligt annars???

2007-12-05 @ 22:03:20
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: grannen

Kan det vara NÅTT SAMBAND, med VÅRA DRÖMMAR, att VI ÄR GRANNAR?
Vilken TUR, att Du blev PIGGARE!
VINKAR!

2007-12-05 @ 22:07:25
Postat av: Nina

Jag är pigg, jag är vaken denna tid !! bara gubben brukar vara vaken...Chi San är ett undermedel :)

2007-12-05 @ 22:09:26
Postat av: aegnes

hej! här har du en till med superknasiga drömmar. å en till som är "datasnille".

2007-12-06 @ 06:27:26
Postat av: Annika B

Hej Nina
Jag är ledig helgen, hinner ni komma förbi nån av dagarna. Skulle vara såå kul att träffa er.
I dag jobbar jag 11-21, blir nog många från andra sidan älven idag som kommer och handlar julklappar.

2007-12-06 @ 08:08:22
Postat av: Annika

Jag känner att piggheten eventuellt kommer krypandes tillbaka....idag iaf!! Jag fick värsta städinspirationen nu på morgonen. En sån här dag borde man stanna hemma o städa!! :D

2007-12-06 @ 08:10:59
Postat av: kajsa

Hade jag vart Ebba så hade jag nypt finngubben i baken!!!!

2007-12-06 @ 10:51:09
Postat av: Maria

Kan aldrig bli för varmt. Du skulle ha sparkat gubbj***ln på smalbenet :)

2007-12-07 @ 09:56:16
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Sussi

Jag får också dricka ett glas vin till smörgåstårtan imorgon då emil säger att han ska köra.. :)

2007-12-07 @ 15:22:49
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: elli

Ja varför trimmar du inte dina barn bättre!!! Jag hade verkligen tyckt att gubben skulle få ett nyp i baken. Hårt!!!! AV Ebba!!!!

2007-12-07 @ 16:35:28
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Irina

Jo, B12 gör såna skumma grejer med en, man kan bli deppig oxå o få en massa annat elände, så d e bäst o hålla sig pigg :) ses ikv!!
....nu ska ja o hitta mina b12 tabletter.... ;P

2007-12-08 @ 11:16:29
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback